آرشیو پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۳۱۱۰
حوادث
۱۱

رخداد

کشف جسد فاسد زن جوان

تحقیقات جنایی برای افشای راز قتل زنی مجهول الهویه در محدوده شهرک غرب تهران با تشکیل پرونده ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران کلید خورد. به گزارش فارس، ساعت 22:10 سه شنبه ماموران کلانتری 134 شهرک غرب تهران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از کشف جسد زنی حدودا 35ساله دادند. با اعلام این خبر، قاضی سجاد منافی آذر سریع به همراه تیمی از ماموران جنایی به محل حادثه که زیر پل ولایت سعادت آباد بود، اعزام شدند. براساس شواهد موجود در صحنه مشخص بود از زمان فوت زن جوان چهار الی هفت روز می گذرد و جسد به شدت فساد نعشی پیدا کرده بود. این جسد در پرده توری سفیدرنگی پیچیده شده و مشخص بود که از جایی دیگر به این مکان که گودالی بود، منتقل شده است. در نهایت جسد که مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد هیچ آثار جراحت یا شیار گردنی نیز روی آن نمانده است.

در انتهای رسیدگی به این موضوع با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت پرونده ای در این زمینه در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تشکیل شد و جسد برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف 38 قطعه عتیقه متعلق به هزاره سوم میلادی

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 38 قطعه عتیقه متعلق به هزاره سوم میلادی و دستگیری یک نفر خبر داد.

سردار «عباسعلی محمدیان» گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فروش اشیای عتیقه از سوی فردی در محدوده کوی کارمندان شمالی بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل متهم شدند و در بازرسی از آن 38 قطعه اشیای عتیقه متعلق به دوران هزاره سوم میلادی کشف کردند و در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شد. سردار محمدیان اظهار کرد: این اشیای عتیقه شامل 35 قطعه تزئینی مانند، گل سر، گیره، النگوی شکسته و تعداد سه عدد کاسه دست ساز است.