آرشیو شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۷۰
ورزش
۱۶

تفتیان: نوروز را در فرانسه تمرین می کنم

حسن تفتیان می گوید هدف اصلی اش در سال جدید موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتاست و برای این منظور تمام تلاش خود را خواهد کرد.

مرد اول دوومیدانی ایران در سال 96 درباره برنامه هایش در نوروز 97 گفت: برای عید نوروز 97 نمی توانم برنامه ریزی کنم. همه چیز دست مربی است و هرچه او بگوید باید انجام دهم. فعلا برنامه این است فرانسه باشم و تمرین کنم. البته ممکن است اوایل عید به ایران برگردم و کارهای تمدید ویزایم را انجام دهم. خیلی زود باید به فرانسه برگردم چون مسابقات فضای باز شروع می شود. کلا در عیدهای نوروز سال های گذشته هم برنامه خاصی نداشتم. عید سال 96 در ایران نبودم و دور از خانواده به سر بردم. سال های قبل نیز یا خانه نبودم یا به تمرینات مشغول بودم. اینها سختی هایی است که در ورزش وجود دارد و جزئی از کار ماست.

وی افزود: هدف اصلی من بازی های آسیایی جاکارتا است و برای این منظور تمرینات خود را از آبان ماه شروع کرده ام. در این بازی ها در ماده 100 و 200 متر شرکت خواهم کرد. باید در این زمان باقیمانده در مسابقات مختلف شرکت کنم تا آماده شوم. از اواسط اردیبهشت ماه هم در مسابقات فضای باز رشته 100 متر و 200 متر شرکت می کنم تا خودم را محک بزنم و بتوانم بهترین عملکرد را در بازی های آسیایی بر جای بگذارم.