آرشیو شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۷۰
ورزش
۱۸

کی روش: افتخار است که پرتغال و اسپانیا ما را رقیبی جدی می دانند

می خواهیم حریفی قدرتمند در جام جهانی باشیم

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران اخیرا گفت وگویی را با یک شبکه سوئدی داشته است. او توضیحات تازه ای درباره آخرین شرایط تیم ملی و همین طور آینده ایران داده است. تیم ملی سال آینده باید در رقابت های جام جهانی حاضر شود و دیدارهای سختی مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا برگزار کند. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی در این باره می گوید: «شاید تا چهار سال قبل همه ایران را یک حریف تدارکاتی می دانستند اما خوشحالیم که امروز توانسته ایم به تیم اول آسیا تبدیل شویم و برای رقبای خود یک خطر به حساب بیاییم.

مربی پرتغال و اسپانیا هم پس از قرعه خود گفتند، ایران رقیبی جدی است و نباید بازیکنان آنها را دست کم بگیرند.

کی روش در این باره می گوید:این برای ما افتخار است. اسپانیا و پرتغال تیم های بزرگ و قدرتمندی هستند. این فرصت خوبی است تا مقابل چنین تیم های بزرگی خود را نشان دهیم.

او ادامه می دهد: دوست داریم یک حریف قدرتمند برای رقبای خود در جام جهانی روسیه باشیم. می دانیم این کار شدنی است اما نیاز به حمایت های بیشتری داریم. تیم ملی برای آن که بتواند خود را به سطح رقبایش نزدیک تر کند، نیاز به بازی ها و برنامه های بیشتری دارد. با سال ها تجربه امیدوارم بتوانیم حمایت ها را کنار خود داشته باشیم و همین طور تیم ملی را آماده حضور در این رقابت های بزرگ کنیم.