آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۴۴
اقتصادی
۶

گزیده

قیمت نفت جهش کرد

پس از اینکه شاخص های بازار سهام امریکا بالاخره بعد از چند روز با اندکی رشد مواجه شدند، قیمت های نفت پس از جهش بزرگ خود در روز جمعه، هفته خود را با سود به پایان رساند. به گزارش مهر به نقل از رویترز، پس از اینکه شاخص های بازار سهام امریکا بالاخره بعد از چند روز با اندکی رشد مواجه شدند، قیمت های نفت پس از جهش بزرگ خود در روز جمعه، هفته خود را با سود به پایان رساندند.

عرضه دو هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای احداث راه آهن

مبلغ دو هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ریالی در هفته پایانی اسفند ماه جاری به منظور تکمیل طرح احداث راه آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان از طریق فرابورس عرضه می شود. به گزارش مهر، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی فراخوانی، سود این اوراق را 20 درصد سالانه اعلام کرد که به صورت معاف از مالیات عرضه شده و پرداخت آن نیز به صورت شش ماه یک بار خواهد بود.

افزایش قیمت گوشت گوسفندی

قیمت مرغ در روزهای پایانی سال به 8600 تومان و قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی به حدود 45 هزار تومان رسیده است.

به گزارش مهر، افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال 96؛ باعث نوساناتی در بازار محصولات پروتئینی از جمله مرغ و گوشت قرمز شده به طوری که قیمت هرکیلوگرم مرغ در مراکز خرده فروشی به 8600 تومان و قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی نیز به 45 هزارتومان افزایش یافته است. در همین زمینه، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اظهارداشت: شنبه 26 اسفندماه قیمت هرکیلوگرم مرغ در عمده فروشی درب کشتارگاه 7700 تومان، پخش 7850 تومان و در مراکز خرده فروشی 8600 تومان است.