آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۶۷۴۴
حوادث
۱۷

دستگیری دزدان مسلح در کرج

گروه حوادث/ اعضای باند سه نفره سارقان مسلح که پس از تعقیب مدیر مالی یک شرکت خصوصی در کرج ومجروح کردن او با شلیک سه گلوله، گریخته بودند با ردیابی های کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ صفایی -رئیس پلیس آگاهی استان البرز- دیروز در جمع خبرنگاران گفت: دزدان ابتدا یک خودرو پراید را در خیابان ستارخان تهران به سرقت برده و سوار برآن راهی کرج شدند. سارقان با برنامه ریزی قبلی، مسئول مالی یک شرکت خصوصی را شناسایی کرده بودند که به طور معمول روزانه 30 تا 50 میلیون تومان پول نقد از شرکت به بانک انتقال می داد.

تبهکاران که حوالی شرکت به کمین نشسته بودند به محض خروج مسئول مالی از شرکت وی را تعقیب کردند تا اینکه او را مقابل بانک به دام انداختند. اما وقتی با مقاومت او برای تحویل کیف پول روبه رو شدند به طرفش تیراندازی کردند. آنها این مرد را با سه تیر از ناحیه پا زخمی کردند و بعد هم متواری شدند.

ازسوی دیگرکارآگاهان پلیس کرج که جست و جو برای شناسایی و دستگیری دزدان مسلح را آغازکرده بودند سرانجام یکی از سارقان را دستگیر کردند و بعد هم دو همدست دیگرش را به دام انداختند.

در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اسلحه آنها با چهار تیر ویک سلاح دیگر کشف شد.سارقان ابتدا منکر هرگونه سرقتی شدند اما وقتی با مدارک ومستندات پلیس روبه روشدند لب به اعتراف گشودند.درحال حاضرنیزبازجویی های فنی ازآنها ادامه دارد.