آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۷۱
حوادث
۱۹

نزاع مرگبار افغان ها در پایتخت

مرد افغان که در جریان نزاع خونین جان هموطن خود را گرفته بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.

به گزارش جام جم، جمعه هفته گذشته یکی از ماموران کلانتری 106 نامجو با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان قتل یک جوان تبعه افغان قرار داد. با هماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. با تحقیقات اولیه معلوم شد مقتول به نام عبدا...، همراه یکی از هموطنانش به عنوان کارگر ساختمانی در یکی از محله های تهران کار می کردند. شواهد نشان می داد مقتول به یکباره براثر ضربه قاتل غافلگیر شده و نتوانسته از خود دفاع کند و جانش را از دست داده است.

در مرحله بعدی ماموران به تحقیق ازافرادی که وی را در میدان امام حسین(ع) تهران یافته بودند، پرداختندکه معلوم شد آنها با این جوان در حالی که با ضربه چاقو یا قمه به گردنش زخمی شده و در خیابان افتاده بود، رو به رو شده و بسرعت او را به بیمارستان منتقل کرده اند.

ماموران موفق به شناسایی دایی مقتول شدند. او برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار شد و به افسر تحقیق گفت: خواهر زاده ام و یک جوان دیگر به عنوان کارگر در ساختمان نیمه کاره ای مشغول به کار بودند و

هر از گاهی برای سرکشی، نزدش می رفتم. چند روزی از او خبر نداشتم تا این که شب هنگام یکی از هموطنانم با من تماس گرفت و خبرداد برادرش با خواهرزاده ام دعوایشان شده است. برادرش در این درگیری خواهرزاده ام را زخمی کرده است.

وی افزود: به محل کارشان رفتم که آن جوان فرارکرده بود و کسی از او خبرنداشت. بعد به بیمارستان آمدم و سراغ خواهرزاده زخمی ام را از مسئولان بیمارستان گرفتم که او فوت کرده بود.

با شناسایی هویت قاتل او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.