آرشیو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۹۱۸۲
ورزش
۱۱

گوناگون

منچستریونایتد صعود کرد

تیم فوتبال منچستر یونایتد در جام حذفی انگلیس میزبان برایتون بود و برابر این تیم 2 بر صفر پیروز شد.وبه مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

دختران مقابل کره باختند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران دردومین دیدارخود در تورنمنت بین المللی روسیه مقابل کره شمالی با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.این تورنمنت با حضورچهار کشور در حال پیگیری است.

مولایی به مدال برنزرسید

سعید مولایی جودوکارایران با شکست دادن نفر دوم رنکینگ جهان ازهلند به مدال برنز گرنداسلم دست یافت. این رقابت ها که دارای امتیاز رده بندی فدراسیون جهانی جودو به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 است، به میزبانی روسیه برگزار شد.

قهرمان والیبال منحل شد

درپایان جلسه مدیران تیم بانک سرمایه تصمیم برآن شد تا این تیم که سه دوره پیاپی قهرمانی لیگ برتررا در کارنامه دارد ازادامه تیمداری دروالیبال انصراف دهد.همچنین با اعلام مسئولان تیم تمامی بازیکنان این تیم آزاد هستند و می توانند مبالغ باقی مانده را تسویه کنند.

کاپیتان دست خالی ماند

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران از کسب مدال در لیگ جهانی هلند بازماند.ذبیح اله پورشیب برای کسب مدال برنز با مامایف از آذربایجان روبه رو شد و 5 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

تلاش برای بهبود دژاگه

هافبک تیم ملی با تاکید براینکه تمام تلاش خود را برای بهبود مصدومیتش و کمک به تیم ملی در جام جهانی انجام می دهد، گفت: این مصدومیت برای من مثل یک شوک بود. اشکان دژاگه این روزها با همکاری مستقیم سرمربیان تیم ملی ایران و ناتینگهام فارست وهمچنین کادرپزشکی هردوتیم درحال انجام تمرینات ریکاوری است.

بردآسمانخرا ش ها درآسیا

تیم بسکتبال پتروشیمی در سومین روز مسابقات باشگاه های غرب آسیا مقابل الریاضی لبنان به برتری دست یافت.پتروشیمی پیش ازاین درمصاف با تیم های الجیش سوریه ورام الله فلسطین نیزصاحب برتری شده بود.

توکلی به نفت عراق پیوست

فرهاد توکلی بازیکن با سابقه فوتسال ایران برای سومین سال پیاپی به تیم نفت الوسط عراق پیوست.این بازیکن با تیم نفت عراق در مرحله حذفی لیگ عراق و جام باشگاه های آسیا به میدان خواهد رفت.