آرشیو چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* اگر تمام دولتمردان شعار حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرند و برای تحقق این شعار پای کار بیایند مشکل رکود و بی کاری در جامعه حل خواهد شد. البته مشکلات پابرجا خواهند ماند تا زمانی که خود مسئولان ماشین های خارجی میلیاردی سوار می شوند و برای مردم شعار می دهند.

25810910

* بعضی از نمایندگان مسئله دار مجلس که شان نمایندگی را به متاع قلیل دنیا فروخته اند در خصوص شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی نبود قوانین و آیین نامه را بهانه قرار داده اند و ساز مخالف می زنند. وقتی اراده ای در کار نباشد بهانه تراشی ها شروع خواهد شد.

02610912

* با توجه به شعار سال 97 که حمایت از کالای ایرانی است امیدوارم دیگر اخبار واردات کالاهای مشابه و نیز رونق قاچاق را نشنویم و همه مسئولان بدون اکتفا به شعار در جهت حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند.

37670919

* اولین گام مهم در تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی جلوگیری از ورود اجناس خارجی است که مشابه داخلی دارند فراموش نکنیم که رهبر معظم انقلاب روی موضوع خرید کالای ایرانی تاکید ویژه می کنند.

62630938

* در تعطیلات نوروز به جنوب کشور سفر کردم در مسیر کامیون هایی تردد می کردند که در حال حمل خودروهای لوکس و گران قیمت خارجی بودند، تعداد کامیون ها آن قدر زیاد بود که پایان آنها را پیدا نکردم. اگر این رویه ها ادامه پیدا کند و خودروسازهای داخلی هم درصدد ارتقای کیفیت کالای خود برنیایند حمایت از کالای ایرانی دست کم در این حوزه ناقص خواهد ماند.

مرتضوی و 81810902

* سال نو را به مردم ولایتمدار تبریک عرض می کنم و از هموطنان عزیزم خواهش می کنم برای تحقق شعار سال با تعصب مثال زدنی از کالاهای داخل حمایت کنند تا شاهد ایرانی پر رونق باشیم.

22980919

* یک بار در زمان دولت آقای هاشمی مرحوم گفته شد هر کس نمی تواند در تهران زندگی کند از این شهر برود. بعد هم آقای کرباسچی شهردار وقت پایتخت مصاحبه کرد و گفت ساختار شهرداری تهران برای افراد کم درآمد برنامه ریزی نشده است. امروز هم آقای الویری با تکیه زدن بر زندگی اشرافی خود و مسئولان سخنانی گفته که معنی آن این است که در شهر تهران باید تنها شهروندان پردرآمد بمانند. تصور بفرمایید چنین مسئولان کشور از کجا به کجا رسیده اند و چگونه افراد کم درآمد جامعه را زیر پاهای خود له می کنند!

78680901

* باید همه علیه جبهه استکبار و در یک خط حرکت کنیم و همصدا باشیم، مسیر مقاومت و باور به توان ملی بهترین مسیرهاست.

عبادی

* آمریکا از برجام خارج شود یا نشود این توافق به ضرر کشور و ملت ایران است. ساده اندیشی است که دل خود را به باقی ماندن آمریکا در برجام خوش بکنیم. وقتی آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نمی کنند کاغذ برجام به فرض نافع بودن به چه درد ما می خورد؟

55240911

* هیچ کشوری نتوانسته از طریق امتیاز دادن به دشمنان خود بتواند از ارزش ها و منافع ملی دفاع بکند که ما دومین کشور باشیم. افزایش توان نظامی کشور را باید جدی گرفت و دچار ساده اندیشی نشد.

02100915

* برجام قرار بود چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورد، اما 2 سال از امضای توافق هسته ای گذشت و فقط این دروازه واردات به کشور بود که گشوده شد و کارخانه های فعالی هم که تولید نیمه جانی داشتند به تعطیلی کشانده شدند. حالا باید نظاره کرد که دولت در حمایت از کالاها و تولیدات داخلی چه برنامه ای دارد.

17000936

* در یکی از برنامه های تلویزیون از وزیر نفت سوال شد به فرزندان خود عیدی چه می دهید جواب داد سکه می دهم. این سخن درد مردم را بیشتر کرد و نمک به زخم آنان پاشید. زندگی اشرافی عامل سرخوردگی و انحطاط جامعه خواهد بود. مسئولان رسانه ملی بدانند چه کار می کنند؟

52400911

* در طی 5 سال گذشته بی تدبیری ها کارخانه ها و کارگاه های بسیاری را به تعطیلی کشاند و باعث رشد فقر، بیکاری، اعتیاد، طلاق و دیگر بحران های اجتماعی شد. یعنی تا روند انجام تعهدات برخی از مدعیان اصلاحات به غربی ها متوقف نشود ما شاهد شکوفایی و رشد در عرصه تولید و اقتصاد کشور نخواهیم بود.

98720912

* وقتی کشور با کشت غلات ارگانیک نیازی به کشت تراریخته ندارد چرا عده ای سعی دارند مدام آدرس غلط بدهند و کشت تراریخته را توجیه کنند و وانمود کنند که نیاز امروز کشور در کشت تراریخته تامین خواهد شد؟

3061013

* شهر تهران به لطف تدبیر شورای شهر مدعی اصلاحات مدت ها است بی شهردار است و کار شورای شهر به این معطوف شده است که خیابان های شهر را به نام های بی ربط جدیدی تغییر دهند اما دریغ از فراهم آوردن امکانات رفاهی و شهری برای مردم پایتخت.

0129021

* برای نشست سالیانه استاندار استان خوزستان از ورود بسیاری از خبرنگاران جلوگیری شد و تنها آن خبرنگارانی حضور یافتند که استانداری می پسندید. با توجه به سابقه این اتفاقات در این استان مسئولان در دولت باید با این تبعیض ها برخورد کنند.

55680936

* حماسه بزرگی که جبهه مقاومت در منطقه، به ویژه وقایع سوریه رقم زده است نباید تنها با ساخت یک فیلم به تصویر کشیده شود، اهمیت این دوران در تاریخ ثبت شده است. از سینماگران انقلابی انتظار می رود تنها به فیلم به وقت شام اکتفا نکنند و آثار دیگری را از حماسه فراموش نشدنی دفاع از حرم خلق کنند.

3152021

* برادرم ساکن سوئد است. او در تماس تلفنی که با بنده داشت گفت که فردی از ایران در تماس با وی خواسته است افرادی را معرفی کند تا از ایران به حساب آنان مبلغی حدود 800 میلیون دلار واریز کنند. با این گونه قرائن دور از انتظار نیست که عده ای می خواهند مقادیر زیادی ارز از کشور خارج کنند.

4754021

* کارمند که سه سال است استخدام شده با مدرک لیسانس تقریبا دوبرابر یک بازنشسته هم مدرک خود حقوق دریافت می کند پس عدالت چه می شود؟

28050916

* برخی از مدیران دولتی همانند موریانه هایی هستند که دارند تنه تنومند انقلاب را پوک می کنند تا با هر ضربه دشمنان به بدنه نظام اسلامی تاب مقاومت وجود نداشته باشد.

98910918

* برجام همانند همان تشت رسوایی است که از بام افتاده است اما معلوم نیست کی قرار است صدای آن را گوش سنگین برخی از مسئولین هم بشنود؟!

شرفی

* آقای رئیس جمهور گفته اند دانشگاه های کشور کارایی ندارند. خود ایشان در این سال ها چه می کردند که امروز به جای پاسخگویی مطالبه گر شده اند.

83130919