آرشیو پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۶۷۴۸
صفحه آخر
۲۴
حضرات و نظرات

همه هزینه ها برای یک عده بیکار!

همایون حسینیان

خبر اول اینکه محسن تنابنده در پاسخ به حواشی پیش آمده بابت حضور کارمند شبکه جم در سریال خود گفته: «صدام حسین نبوده که خیلی قیافه اش آشنا! باشد و ما او را بشناسیم تا از او در سریال استفاده نکنیم!» اولا بازیگر مذکور زن بوده و تنابنده باید یک زن را مثال می زد مثلا می گفت سوفیا لورن نبود که بشناسیمش و به نظر بنده انتخاب صدام حسین کمی کج سلیقگی ایشون بوده. دوما نکته ای که در این اظهار نظر وجود داره و برای بنده جای سواله اینه که چرا ایشون قیافه صدام حسین براش «خیلی» آشنا بوده؟ یعنی قیافه آشناتر از صدام سراغ نداشته که از این جمعیت میلیاردی کره زمین به اون اشاره کرده؟

خبر دوم اینکه خبرگزاری فارس خبر از «تیراندازی یک زن در ساختمان مقر مرکزی سایت یوتیوب در کالیفرنیا و مجروح شدن 9 نفر داد» بعد بگین اینجا چرا یوتیوب رو فیلتر می کنن. یوتیوب اگه فیلتر نشده بود معلوم نبود تا الان چند تا تیر به سمت ما شلیک شده بود و چند نفرمون می مردیم! لابد یه چیزی می دونن که میگن خطر داره خب، حالا شما هی غر بزن!

خبر آخراینکه سایت تابناک در گزارشی با عنوان «رشد خیره کننده افرادی که در ایران کار نمی کنند، اما درآمد دارند!» از آمار بالای 12 درصدی این گروه چنان شگفت زده شده که چندین بار در طول گزارش با تعجب از اون یاد کرده. گزارشو که وقتی کامل می خونین متوجه می شین منظور بازنشستگانه! در صورتی که گزارشگر چنان از این کشفش به وجد اومده که انگار یه اختلاس میلیاردی رو افشا کرده. در انتهای گزارش اومده که: «از این پس احتمالا باید بیشتر شاهد رشد آمار افراد با درآمد بدون کار باشیم. افرادی که بدون انجام کار از صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی حقوق دریافت می کنند.» خب عزیز من اینا یه عمر کار کردن و هر ماه پول دادن که برای زمان استراحت و از کارافتادگی شون به دادشون برسه! صندوق بازنشستگی واسه همین کاره دیگه! الانم پول خودشونو دارن می گیرن، شما چرا حرص می خوری؟ البته می دونم یه کم فشار اقتصادی داره اذیت می کنه ولی شما اجازه بده این بنده خداها پولشونو بگیرن!