آرشیو شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۶
ورزش
۱۸

واکنش دایی به دعوای برخی مربیان باکی روش

بگذارید کارلوس کارش را بکند

علی دایی حمایت قاطع خود را از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی اعلام کرد.

مربی پرتغالی بعد از بازی الجزایر گفت بازیکنان داخلی آماده نیستند و باید یک برنامه ویژه برای آماده سازی شان پیاده کرد. در این بین بعضی از رسانه ها و مربیان سنتی فوتبال ایران تلاش کردند این طور القا کنند که کی روش به مربیان داخلی توهین کرده است! این فضاسازی ها ادامه داشت و آنها حتی تلاش کردند از علی دایی هم چیزی علیه کی روش منتشر کنند.

سرمربی سایپا که رابطه خوبی با کارلوس دارد، اما به حمایت از کی روش پرداخت و واکنش جالبی در پاسخ به این پرسش داد: «شما فقط دوست دارید ما را به حاشیه ببرید و سوالات بودار می پرسید. کی روش سرمربی تیم ملی است و دوست دارد موفق شود. به نظرم هر شخصی سرمربی تیم ملی باشد، وظیفه ماست که از او حمایت کنیم. الان هم باید این کار را انجام دهیم. من کاری به صحبت های همکاران عزیزم ندارم و خودم دوست دارم به تیم ملی کمک کنم. کی روش به بیراهه نرفته و به تیم ملی ما شخصیت داده و خدا را شکر که خیلی راحت به جام جهانی رفتیم و این موضوع نشاندهنده توانایی سرمربی تیم ملی است.»

در حال حاضر فقط سه مربی لیگ برتری که رابطه نزدیکی با هم دارند، علیه کی روش و برنامه ویژه اش برای آماده سازی ایران موضع گرفته اند و در مقابل شفر و علی دایی حامی این برنامه ها بوده اند. همچنین بعضی پیشکسوتان فوتبال ایران از جمله حمید درخشان که از روز اول حضور کی روش دنبال انتقاد از او بوده، مصاحبه های زیادی علیه سرمربی تیم ملی انجام داد.