آرشیو دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۷۸
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

تمرینات اختصاصی تیام

مهاجم استقلال با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش در تمرینات این تیم حاضر شد. در تمرین دیروز که در مجموعه صنایع دفاع برگزار شد وریا غفوری، امید ابراهیمی، روزبه چشمی و پژمان منتظری چهار بازیکنی بودند که استراحت کردند. مامه تیام اما در این تمرین حاضر شد و به صورت جداگانه کار کرد. استقلالی ها امیدوارند او به بازی با الهلال برسد. شوت به سمت دروازه ها و در نهایت فوتبال درون تیمی، بخش های اصلی این تمرین بود.

بیرانوند، اموال باشگاه نفت را توقیف کرد

پس از پیگیری های علیرضا بیرانوند و وکیلش بابت طلب این بازیکن از باشگاه نفت تهران، در نهایت حکم توقیف اموال باشگاه نفت صادر شد و امروز وکیل این دروازه بان ملی پوش همراه با حکم و مامور انتظامی در محل زمین تمرین تیم نفت در تهرانسر حضور پیدا کرد. وکیل بیرانوند یک دستگاه نیسان هم با خود به ورزشگاه نفت برد تا بخشی از اموال این باشگاه را که طبق قانون توقیف شده بود، ببرد.

محمدخانی: منشا نیست، علیپور تنها شده است

ناصر محمدخانی، مهاجم سال های دور پرسپولیس در مورد این که چرا چشمه گلزنی علی علیپور خشک شده و در این هفته ها، کمتر گل می زند، به ما گفت: علی یک فصل تمام با همه وجودش جنگید و توانست آقای گل لیگ شود. هیچ کس نمی تواند در این فصل به 18 گل برسد، اما این بازیکن افت نکرده بلکه در خط حمله تنها شده است. او ادامه داد: در هفته های قبل، حضور گادوین منشا باعث می شد فضای حرکتی بیشتری برای علیپور به وجود بیاید. علیپور وقتی یک نفر کنارش فضا ایجاد می کرد، بهتر خودش را در موقعیت گلزنی قرار می داد و راحت تر گل می زد. من فکر می کنم این چند هفته که منشا نیمکت نشین شده، باعث کاهش تعداد گل های علیپور شده است. از محمدخانی پرسیدیم چرا منشا باید در پرسپولیس نیمکت نشین باشد که گفت: باید برانکو و سایر مربیان تیم که هر روز در تمرینات هستند و شرایط بازیکنان را می بینند، به این سوال مهم پاسخ بدهند. ما همیشه باید از تصمیمات سرمربی تیم دفاع کنیم.