آرشیو سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۷۸
حوادث - اخبار کشور
۱۱

سقوط مینی بوس حامل کارگران دو قربانی گرفت

مینی بوس حامل کارگران دکل حفاری 22متعلق به شرکت های ملی حفاری ایران در منطقه بی بی حکیمه گچساران دچار حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران بر اساس منابع آگاه در این حادثه دو نفر از کارگران دکل حفاری 22 منطقه بی بی حکیمه گچساران فوت شدند.

فرماندار گچساران در این باره گفت: شامگاه روز یکشنبه یک دستگاه خودرو مینی بوس که حامل کارگران دکل22 در منطقه کاکامبارک در نزدیکی بی بی حکیمه بود بر اثر سانحه به دره سقوط کرد.

عبدالرحیم رحیمی ادامه داد: این مینی بوس که برای جابه جایی کارگران و تغییر شیفت کاری در ساعت 18 و 45 دقیقه به محل رفته بود در هنگام بازگشت دچار حادثه شد که در این حادثه تعداد دو نفر فوت و 15 نفر دیگر مصدوم شدند. وی افزود: یکی از سرنشینان اتوبوس هنگام وقوع سانحه در دم جان باخت، نفر دوم هنگام اعزام به بیمارستان فوت کرد.فرماندار گچساران گفت: تعداد هشت نفر از مصدومان این حادثه برای انجام مداوا به بیمارستان شهید رجایی و بعثت نفت گچساران انتقال داده شدند.رحیمی عنوان کرد: همچنین تعداد هفت نفر از مصدومین این حادثه به بیمارستان شهرستان دیلم در استان بوشهر انتقال داده شدند.

فرماندار گچساران افزود: در اثر این حادثه سید احسان موسوی و محمد یعقوبی جان خود را از دست دادند. وی در ادامه افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه تعداد هشت دستگاه آمبولانس و 16 امدادگر از گچساران و 2 دستگاه آمبولانس کمکی از استان بوشهر برای کمک و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.