آرشیو سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۹۱۸۹
ورزش
۱۱

خبر

انتقاد مرد طلایی المپیک

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک گفت: ذوب آهن بعد از دوسال هنوز 70 درصد از قرارداد ما را پرداخت نکرده است.سهراب مرادی با گلایه از پرداخت نشدن قراردادشان توسط باشگاه ذوب آهن، بیان کرد: ما دو سال پیش برای تیم ذوب آهن وزنه زدیم و این تیم قهرمان لیگ برتر شد و سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا را گرفت، اما چهار نفر هستیم که 70 درصد از مبلغ قراردادمان پرداخت نشده است و اکنون بعد از این دو سال ارزش آن پول دیگر نصف شده؛ یعنی اگر 100 میلیون طلب داشتیم دیگرارزش 50 میلیون هم ندارد.وی افزود: ما یک زمانی انتظار داشتیم ذوب آهن از وزنه برداری حمایت کند، اما دیگرآن را هم نمی خواهیم و فقط انتظار داریم مبلغ قرارداد ما را به صورت کامل پرداخت کنند.

کیش میزبان رکابزنان جانباز

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان گفت: مرحله نخست اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی درکیش برپا می شود. عصفوری افزود: این اردواردیبهشت با حضور10 دوچرخه سوارمنتخب و برتر برگزار خواهد شد.وی هدف از این اردوها را که طی 6 مرحله برگزارخواهد شد، انتخاب دوچرخه سواران برتر و حضور توانمند در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا ذکر کرد.

واریز یک میلیاردی به کشتی

معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش از پرداخت یک میلیارد تومان به فدراسیون کشتی خبر داد. داورزنی گفت: وزارت ورزش وفدراسیون ها یک خانواده هستند، فاصله ای بین ما و کشتی نیست. با یک میلیارد تومانی که ظرف دوروز گذشته به فدراسیون کشتی پرداخت کردیم، صددرصد اعتبارات این رشته از طرف وزارت ورزش پرداخت شده است.وی افزود: سهم کشتی ازاعتبارات ورزش بعد از فوتبال، حداقل دو برابر رشته های دیگر است.

قهرمانی کشتی گیران آمریکا

تیم کشتی آمریکا با غلبه برتیم آذربایجان دردیدار فینال رقابت های جام جهانی، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. پیکارهای جام جهانی کشتی درحالی به میزبانی آمریکا برگزار شد که تیم های ایران و روسیه به عنوان دو مدعی بزرگ در این رقابتها حضور نداشتند.تیم ژاپن نیزدردیدار رده بندی از سد کوبا گذشت و سوم شد.