آرشیو پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۱
سینما
۱۱

حسین شهابی در تدارک «رو در رو»

حسین شهابی که آخرین ساخته سینمایی اش آبان ماه سال گذشته اکران عمومی شد و فیلم دیگرش (دوران سرطانی) نیز بزودی اکران عمومی خواهد شد، در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: سال گذشته برای تولید فیلمی مشترک با کشور آذربایجان به توافق رسیده ایم و منتظر تصویب نهایی بودجه آن هستیم.

کارگردان فیلم «آزاد به قید شرط» به ایسنا گفت: بزودی برای ساختن فیلم جدید خود که موقت «رو در رو» نام دارد درخواست پروانه ساخت خواهم داد. این فیلم موضوعی اجتماعی در رابطه با جوانان دارد و برای نقش های اصلی آن در حال مذاکره با بازیگران و عوامل تولید هستیم.

شهابی تاکید کرد: بجز چند بازیگر اصلی این فیلم که از بازیگران شناخته شده سینما هستند، باقی بازیگران از هنرجویان ورک شاپ خصوصی خودم انتخاب خواهند شد.

این کارگردان افزود: دورخوانی و تمرینات با بازیگران انتخاب شده را بزودی آغاز خواهم کرد و با تکمیل عوامل تولید و صدور پروانه ساخت از سوی سازمان سینمایی تولید فیلم رسما آغاز خواهد شد.

فیلم آزاد به قید شرط، آخرین ساخته سینمایی حسین شهابی در هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تیبارون آمریکا حضور دارد. این جشنواره از تاریخ 20 الی 27 آوریل سال جاری (31 فروردین الی 7 اردیبهشت) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار خواهد شد.