آرشیو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۸۷
ورزش
۱۸

واکنش مهاجم تراکتور به انتشار عکسش با قلیان!

اخیرا تصویری از دو بازیکن سابق استقلال در فضای مجازی منتشر شد؛ فرزاد حاتمی و حنیف عمران زاده. این دو در تصویر منتشر شده مشغول قلیان کشیدن بودند. وقتی از فرزاد حاتمی در این باره سوال می کنیم، پاسخ تندی به آنها که تصویرشان را منتشر کرده اند، می دهد: «من خودم هم این عکس را دیدم. به کسی ربطی ندارد من قلیان می کشم!مگر من در زندگی کسی دخالت می کنم که آنها چنین حقی دارند؟!»

فرزاد حاتمی یک فوتبالیست است. از باشگاه تراکتورسازی حق و حقوق می گیرد و رفتاری مرتکب شده که خلاف قانون حرفه ای است. بی شک اگر فوتبال ایران قانون داشت و باشگاه ها حرفه ای بودند این بازیکن به خاطر قلیان کشیدن و بعد از این رفتاری که داشته، با جریمه و محرومیت روبه رو می شد ولی از آنجا که بازیکن سالاری در ایران وجود دارد، چنین اتفاقی نمی افتد. حاتمی همچنین می گوید: «80 درصد فوتبالیست های ایرانی قلیان می کشند، در اروپا 90 درصد بازیکنان سیگاری هستند و مشروبات الکلی هم مصرف می کنند. مگر دست زیدان، کاناوارو و توتی سیگار ندیده ایم؟ در مستند زندگی رونالدو که سه سال پیش پخش شد، شاهد بودیم که کنار خانواده اش در حال خوردن و نوشیدن است. اینها زندگی شخصی یک بازیکن است.»

او همچنین قصد دارد از باشگاه استقلال و پرسپولیس به AFC شکایت کند. فرزاد در این باره توضیح می دهد: «220 میلیون از استقلال طلب دارم. پرسپولیس هم باید 200 میلیون به من بدهد. اصلا دوست ندارم با AFC مکاتبه کنم، چون ایرانی هستم و نباید همه چیز را به بیرون برد، اما اگر گوش شنوایی وجود نداشته باشد، مجبورم از استقلال و پرسپولیس به AFC شکایت کنم.»