آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۸۸
ورزشی
۹

ستاد عالی بازی های آسیایی در مورد ترکیب کاروان به جمع بندی نرسید

قرار بود در نشست دیروز ستاد عالی بازی‎های آسیایی و المپیک در مورد تعداد رشته‎های کاروان بازی‎های آسیایی 2018 جمع‎بندی صورت بگیرد اما این مهم به نشست آتی موکول شد.

ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی دیروز به ریاست مسعود سلطانی فر در محل وزارت ورزش برگزار شد.رضا صالحی امیری و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا و مسعود اشرفی رئیس و دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی اندونزی از حاضران در نشست امروز بودند. آغاز این نشست به بررسی وضعیت رشته های شمشیربازی، اسکواش و تنیس برای اعزام به بازی های آسیایی اختصاص داشت و به همین دلیل روسای این فدراسیون ها نیز در نشست شرکت داشتند.

قرار بود در نشست دیروز تعداد رشته های کاروان ایران در بازی های آسیایی نهایی شود اما این مهم به نشست هفته آتی ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک موکول شد. ظاهرا بر اساس درخواست برخی فدراسیون ها که شانسی برای کسب مدال در اندونزی ندارند اما متقاضی اعزام به این دوره بازی های آسیایی شدند و لزوم بررسی وضعیت دقیق آنها برای اعلام نتیجه قطعی، تصمیم گیری در این زمینه در نشست هفته آینده انجام خواهد شد. در این جلسه سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نیز دقایقی پیرامون عملکرد کاروان ورزشی ایران در چهار دوره گذشته بازی های آسیایی و نحوه نتیجه گیری ورزشکاران کشورمان صحبت کرد.به گفته سجادی، در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا که از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه برگزار می شود، ایران برای قرار گرفتن در جایگاه چهارم تا ششمی مجموع رده بندی مدالها با کاروان ورزشی قزاقستان، اندونزی، ازبکستان و هندوستان رقابت خواهد داشت.