آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۰
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* تجلیل رهبر معظم انقلاب از مواضع وحدت آفرین فرمانده کل ارتش در واقع تودهنی محکمی بود به فتنه گران و جریان نفاق که اقتدار سپاه را زیرسوال می برند.

عبدالحسین شاهین

* اقدام فرماندهی ارتش در مراسم روز پاسدار، نشان از ارزش های دهه 60 داشت و یادآور سپهبد شهید صیادشیرازی بود. این امیر سرفراز ارتش اسلام نزد مومنان محبوب و نزد دوستان قابل تحسین و نزد خداوند ماجور است.

59540919

* با پی گیری بعضی پرونده های فساد وابستگان مسئولان بالای کشور توسط سپاه پاسداران باید هم علیه این نهاد مقدس جوسازی صورت گیرد و افراد صاحب قدرت به سپاهیان نیش و طعنه بزنند اگر ناراحت، عصبانی نشده و واکنش نشان ندهند باید تعجب کرد.

68380912

* از بعضی ها که به سپاه و سپاهیان به دلیل پی گیری فساد اطرافیان خود نیش و کنایه می زنند تعجب نباید کرد تعجب ما از نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی است که شاهد خدشه دارکردن منافع ملی هستند ولی واکنشی از خود نشان نمی دهند!

75430912

* همان طوری که امام راحل(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، مسئولین باید باور کنند که اگر سپاه نبود اینها هم در این پست و مسئولیت که بعضا نجومی بگیر هم هستند نبودند! چرا عده ای از درون نظام با دشمنان همنوا شده و برای آنها خوش رقصی می کنند و قدرت دفاعی کشور را می کوبند؟!

رزمنده هشت سال دفاع مقدس

* پاسدار یک روز توسط منافقین در تهران تیر می خورد، یک روز در کردستان جلو عروس سرش را بریدند! چند سال در جنوب توسط تانک و گلوله صدام کشته شد، روز دیگر در سوریه سرش از تن جدا شد و دیگر بار در تبلیغات یک مقام رسمی و در روز مقدس ارتش مورد اهانت قرار گرفت! البته اشکالی ندارد چرا که ما پاسداران برای همین پاسدار شدیم و حرفمان نیز هنگام ازدواج این بود من یک پاسدارم شاید فردا سرم را برایت آوردند!

28420910، 72500919، 11460912

* کسانی که نیروهای مقتدر نظام (سپاه و ناجا) را که حافظ امنیت جان و مال و ناموس کشورند، زیر سوال می برند گمان نمی کنند که آب به آسیاب دشمن می ریزند و برای آنها خدمت می کنند؟ آیا از خانواده شهدای حرم و جنگ تحمیلی خجالت نمی کشند؟ وقاحت هم حدی دارد. چرا دستگاه قضایی ورود نمی کند؟ از مجلس که امید و انتظاری نیست.

علیمردانی

* در این برهه که رهبری این همه بر وحدت و همدلی تاکید می کنند این روش اجرایی وحدت است؟! آیا حضرات نمی دانند اگر سپاه نبود، در این پست قرار نداشتند؟!

47430936

* در حالی که یک اندیشکده آمریکایی خبر می دهد که ترامپ برای تغییر ایران، در پی زدن سپاه است، برخی از دولتمردان هم زدن سپاه را شروع کرده اند!

79770912

* ما منتظر قدردانی فرمانده محترم ناجا از پلیس وظیفه شناس در برابر آن دخترک آلت دست بیگانه و کشف حجاب کرده هستیم.

محمدتقی عباسی و 47260994 و 25880918 و 39490912 و 49360913

* پلیس زن وظیفه شناس به زنی که مبادرت به کشف حجاب نموده تذکر می دهد ولی آن فرد به جای پذیرفتن تذکر اقدام به فحاشی می کند. آنچه پلیس زن انجام داده عمل به وظیفه قانونی خود بوده و هیاهوی فرصت طلبان بی درد، نمی تواند جای شاکی و متهم را عوض کند.

نوربخش- مشهد مقدس

* داستان و فیلم زن هنجارشکن؛ هتاک و فحاش به پلیس و مامور قانون در پارک طالقانی تهران ساخته شد تا فرار جاسوسانی مانند کاوه مدنی نفر دوم سازمان محیط زیست کشور تحت شعاع قرار بگیرد و از سوی دیگر اقتدار پلیس شکسته شود.

41900917

* صحنه سازی های فیلم درگیری یک زن فحاش با مامور نیروی انتظامی خیلی شبیه به ماجرای فیلم ندا آقاسلطان در فتنه سال 88 می باشد.

58760912

* خانم ابتکار و مولاوردی مدعی حقوق زنان تا به حال به چند خانواده مدافع حرم سرکشی کرده اند؟ آیا عزیزان این خانواده ها جان خود را نثار کردند که امثال اینها به راحتی بر صندلی ریاست تکیه بزنند و فقط به حمایت از جاسوسان و قانون شکنان و افراد هتاک نسبت به شرع مقدس مشغول باشند؟!

95900914

* کشیدن اسلحه برای ترساندن مردم حتی اگر منجر به قتل و جراحت هم نشود در حکم محاربه است. اراذل و اوباش دستگیر شده توسط نیروی انتظامی، باید به اشد مجازات برسند. نباید امنیت جامعه را فدای جنجال های رسانه ای افراد فاسد کرد.

13470912

* نیروی انتظامی با جانفشانی هایی که برای برقراری امنیت در کشور کرده در قلب ما مردم جای دارد. خداوند از مسئولانی که در جهت تضعیف این نیروی خدوم کشور قدم برمی دارند نخواهد گذشت.

نورانی

* با این برخوردهای کلیشه ای با مامور ناجا، آنها با چه دلگرمی از امنیت مردم و ناموسشان پاسداری و حفاظت نمایند؟! آیا مجرمین جری تر نمی شوند؟

53640912

* با دیدن تصاویر دستگیری اراذل و اوباش تهران از تلویزیون که توسط مامورین نیروی انتظامی در کمتر از 24 ساعت انجام گرفته به وجد آمدم. از صمیم قلب از عزیزان نیروی انتظامی تشکر می کنیم.

03900919

* زمانی که دلسوزان نظام ناله می زنند که مراقب جاسوسان و نفوذی ها باشید دولتمردان با تمسخر از کنار آن می گذرند. زمانی هم که جاسوسان بازداشت می شوند با فشار آنها را آزاد و زمینه فرارشان را از کشور فراهم می کنند! اینها چه پاسخی در برابر شهدا و امت شریف کشور دارند؟ آیا این رفتارها شرم آور نیست؟!

نیک بین- قم

* خلا ضوابط و یا عدم نظارت و اجرای قوانین در بکارگیری بانوان در بسیاری از شرکت های خصوصی و در صنوف و فروشگاه ها و... موجب بروز مشکلات اخلاقی در خانواده ها و جامعه شده است. دستمزد ناچیز، تحمیل انواع امور، اختلاط با نامحرم، استفاده از ظواهر زننده برای جذب مشتری و... از جمله این معضلات است. انتظار می رود متولیان امور فرهنگی به این آسیب های اجتماعی توجه کنند.

همدانی

* زمانی به عزم راسخ قوه قضائیه در اجرای عدالت می توان ایمان آورد که شاهد باشیم مسئولان این قوه همان برخوردی را که با مرتضوی کردند با برادران خلافکار آقای رئیس جمهور و جهانگیری معاون اول دولت هم بکنند.

48620912

* مشاهده فیلم مستند رقص روی سیم خاردار از شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران قلب من و خانواده ام را به درد آورد. ماجرای فیلم در مورد فروش خاک کشور به امارات بود. مسئولان ذی ربط چگونه به خودشان اجازه چنین اقدامی را داده اند؟!

46620912

* به این موضوع فکر می کنم که اگر تلگرام نبود ارباب حقه ها برای حاشیه سازی در کشور به چه چیز دیگری متوسل می شد.

00490911

* نقدینگی بالایی که به دلیل ناتوانی و سوء مدیریت دولتمردان در دست مردم است هر از چند گاه به یک سمت سرازیر می شود و مثل سیل خرابی بوجود می آورد. چرا دولت نمی تواند این سرمایه را به سمت تولید هدایت کند؟

79560935

* از مدیرعامل پیام رسان سروش درخواست می شود واحد پشتیبانی کاربران پیام رسان را پاسخگو کرده و این سامانه را از جهت کمی و کیفی ارتقاء ببخشد. در حال حاضر قسمت پشتیبانی پیام رسان سروش در هیچ ساعتی از شبانه روز پاسخگو نیست.

52800935

* مدتی است به علت اختلاف دو سازمان دولتی در چگونگی تعیین مهندس ناظر، هیچگونه مجوز ساخت و ساز توسط شهرداری صادر نمی شود و دود این اختلاف به چشم شهروندانی می رود که این روزها قصد بازسازی و ساخت خانه های خود را دارند. از سوی دیگر کارگران ساختمانی و سایر مشاغل وابسته نیز بلاتکلیف مانده اند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید.

شریفی