آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

شورایی ها بازهم هاشمی را رد کردند

اعلام اسامی7 گزینه شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران بین 20 گزینه شهرداری در نهایت نام 7 گزینه را برای ارائه برنامه های خود به شهرداری تهران مشخص کردند.

به گزارش تسنیم، در ادامه پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، انتخاب هفت گزینه بین 20 گزینه شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

بر همین اساس اعضای شورای شهر تهران از بین 20 گزینه شهرداری در نهایت نام 7 گزینه را برای ارائه برنامه های خود به شهرداری تهران انتخاب کردند که اسامی این 7 گزینه عبارتند از: سیدمحمدعلی افشانی، محمدابراهیم انصاری لاری، محمود حجتی، سیدمحمود حسینی، سمیع الله حسینی‎مکارم، پیروز حناچی و حجت الله میرزایی.

قرار است این 7 نفر برنامه های خود را طی روزهای آینده در صحن شورا ارائه کنند.

یکی از گزینه هایی که بین 20 گزینه شهرداری تهران بود و نتوانست در مرحله بعدی و انتخاب 7 گزینه راه پیدا کند، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران بود.

به گفته هاشمی اعضای شورای شهر تهران در جلسه گذشته رای استمزاجی را گرفته بودند و بر همین اساس اعضا به خروج وی از شورا رای ندادند. اما در جلسه دیروز دوباره این موضوع در دستور کار قرار گرفت و محسن هاشمی تنها 5 رای برای خروج از شورا کسب کرد. در نهایت مابقی اعضا مخالف حضور وی در شهرداری تهران شدند.