آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۰
ورزشی
۹

رضایی: اگر کشتی بگیرم، در همان وزن سابق روی تشک می روم

دارنده مدال های طلا و برنز المپیک با بیان اینکه قصد ندارد در سنگین وزن کشتی بگیرد، گفت: وزن من نهایتا به 110 کیلوگرم می رسد و این وزن مناسب برای حضور در سنگین وزن نیست.

قاسم رضایی در پاسخ به این سوال که با توجه به داشتن مجوز برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت ها که کمتر از 20 روز دیگر برگزار می شود، شرکت می کند یا خیر؟ اظهار کرد: لازمه حضور موفق در رقابت هایی همچون انتخابی تیم ملی انجام پنج یا شش ماه تمرین است، اما من در شرایط فعلی اصلا تمرین نداشتم و به همین دلیل نیز در مرحله نهایی انتخابی کشتی نمی گیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد کماکان به کشتی ادامه دهد یا خیر، گفت: دوست دارم کشتی بگیرم و اگر شرایط مهیا باشد سال بعد در همان وزن خودم کشتی را ادامه می دهم.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی منصرف شده؟ گفت: شرایط وزنی من به گونه ای است که وزنم بیشتر از 110 کیلوگرم نمی شود و این در حالی است که نفرات سنگین وزن در جهان 140 کیلوگرم وزن دارند. در سنگین وزن کشتی فرنگی بر خلاف آزاد استقامت و قدرت بدنی حرف اول را می زند و تکنیک و تاکتیک کشتی گیر خیلی به کار نمی آید. به همین دلیل از حضور در سنگین وزن منصرف شدم و اگر قرار باشد به کشتی ادامه بدهم در همان وزن سابق خواهد بود.