آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۱
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* این قدرت های استکباری و به وجودآورندگان داعش هستند که باعث حضور مقتدرانه ایران اسلامی در منطقه شده اند، اگر دشمن نادان باعث مصیبت های خود شده، تقصیر ما نیست.

0129021

* آقای ظریف گفته آمریکا در برجام چیزی به ایران نداده که اگر خارج بشود به ما ضربه بخورد. خدا پدر آدم چیز فهم را بیامرزد. تمام نقد ما به برجام همین است که آمریکا در این توافق امتیازی به ایران نداده است. چنین توافقی که همه خسارت ها برای ما می باشد چه جای افتخار دارد و چرا باید ادامه پیدا کند؟

31070902

* با این توصیف هایی که در روزهای اخیر، جناب ظریف، عراقچی و دیگر متولیان و مسببان برجام از وضعیت کنونی برجام کردند، عدم خروج ما از برجام یعنی قبول اسارت! آیا حضرات نمی خواهند با توجه به شعارهایی که می دهند که اگر آمریکا از برجام خارج شود ما گزینه های زیادی برای اجرا داریم، آن گزینه ها را اجرا کنند؟

72150915 و 39490912

* دولت با اعتماد به آمریکا توان هسته ای را نابود کرد. دیگر نباید فریب مذاکره جدید را بخورد و خدای ناکرده توان دفاعی کشور از بین برود.

95900914

* گفته شد با اجرای برجام مشکل بانکی و حتی آب خوردن ما هم حل شده است، غافل از اینکه خوشبینی به دشمن بدعهد و حیله گر ما را به عصر گونی بازگردانده است!

79560935

* دولتی ها تا دیروز از برجام به عنوان افتخار قرن، آفتاب تابان که تحریم ها را برداشته یاد می کردند ولی امروز به صراحت می گویند آمریکا در برجام چیزی به ایران نداده که خارج شدنش به کشور ضربه بزند. مسئولان هنوز متوجه نشده اند یا شعور ما مردم را به سخره گرفته اند؟

42170912

* ای کاسبان برجام! لطفا شعار دیگر بس است بعد از 5 سال کنترل اذهان مردم و برجام برجام کردن و گره گشای همه مشکلات را برجام دانستن و دستاورد هیچ، لطف کنید به شعارهایتان عمل کنید. شیطان بزرگ به رغم نقض مکرر برجام هیچ گاه از آن خارج نمی شود. بیایید به وظیفه قانونی خود در جبران مافات در پیشرفت های هسته ای اهتمام ورزید.

حاجی پور - یزد

*یک خیزش 9 دی دیگری برای تعیین تکلیف مزدورنامه های زنجیره ای هتاک لازم است تا بساط آنها را به طور کامل برچیند!

شکیبا

* آقای رئیس جمهور پاسخ بدهند اگر توهین هایی که توسط یک فرد رذل خودفروخته به ساحت مقدس امام رضا(ع) شده به دولت شده بود، همین طور مثل حالا ساکت می ماند؟

25170917

* بعضی از دولتمردان و معاونان رئیس جمهور چگونه خود را مجری قانون می دانند، درحالی که از زن فحاش به مامور قانون دفاع می کنند؟

57240902

* از فرمانده ناجا درخواست می شود ضمن ترفیع درجه خانم ناهی از منکر و مامور گشت ارشاد، مدال افتخار نیز به او اهدا کند تا دیگر ارا ذل و اوباش جرات جسارت به مامور وظیفه شناس نداشته باشند.

28420910

* با تشکر از مواضع رئیس محترم قوه قضائیه در حمایت کامل از عزیزان زحمتکش ناجا، لطفا دو ضارب و هتاک به ناجا و ماموران گشت ارشاد را در اسرع وقت محاکمه و مجازات نمایند تا دیگر فاسقان جرات عرض اندام در برابر قانون نداشته باشند.

22670919

* فرمانده آمریکایی هواپیمای مسافری کشورمان را سرنگون کرد اما مدال افتخار دریافت کرد و عده ای در کشور نسبت به آن اتفاق بی شرمانه سکوت کرده بودند حال چه شده که در مورد یک مامور نیروی انتظامی که به وظیفه قانونی خود عمل کرده همان عده صدای ضجه و مویه شان گوش فلک را کر کرده است!

52760919

* آن مامور وظیفه شناس ناجا که باعث ناراحتی برخی از مسئولان شده است باید حتما از طرف فرماندهان ناجا و خود مردم تشویق بشود. اینجا کشور عزیزمان ایران یک کشور اسلامی است، حتی خارجی ها هم که برای تفریح و گردش به ایران سفر می کنند به قانون ما احترام گذاشته و حجاب خود را رعایت می کنند. کشف حجاب مگر جرم نیست، وقتی کسی شئونات اسلامی را رعایت نکرده و به تذکر باادب ماموران ناجا اهمیتی نمی دهد و شروع به فحاشی کرده و در آخر گلاویز می شود یعنی خط قرمز را گذرانده و باید قاطعانه برخورد کرد.

محمودی

* رفتارهای هنجارشکنانه عده ای هتاک و فحاش به مقدسات و ارزش ها و سپس حمایت بعضی دولتی ها و روزنامه های زنجیره ای از این اقدام های مشمئز کننده بوی فتنه جدید می دهد.

35280919

* وحشی گری های استکبار و ایادی آنها در منطقه به ویژه در یمن و رفتار مزدوران داخلی آنها که پنجه به روی نیروی انتظامی می کشند دو روی یک سکه اند و این جسارت ها نتیجه انفعال دولتمردان است که باید پاسخگو باشند و بدانند که تنها راه نجات اقتدار است نه انفعال.

نیکنام

* کاش آن قدر که نمایندگان به موضوع برخورد گشت ارشاد با آن بانوی هنجارشکن و اوباش ماب اهمیت دادند به موضوع فقر و تبعیضی که در جامعه در حال قربانی گرفتن است هم اهمیت می دادند.

3222011

* چرا قوه قضائیه حرمت شکنی های هر روزه روزنامه های زنجیره ای را نمی بیند. کار به جایی کشیده شده که فلان مسئول از تریبون رسمی کشور از رفتارهای هنجارشکن عده ای هتاک دفاع می کند. این مردم تا چه زمانی باید خون دل بخورند؟

نظری

* فلش خدمات سپاه پاسداران در طی 40 سال گذشته به سوی اقشار نیازمند و مناطق محروم بوده است نه همانند عده ای دیگر که صرفا در خدمت عده ای اشراف زاده بی درد، مرفهین و یا نوکیسه ها و خارجی ها بوده اند و هستند. همزمانی حملات به سپاه از داخل و خارج نمی تواند تصادفی باشد.

62470912 و 11460912

* سپاه پاسداران یک نیروی نظامی نیست بلکه یک نیروی جهادی علمی و پژوهشی، فرهنگی و... است. پاسداری از دستاوردهای انقلاب فقط نظامی نیست بلکه پاسداری از آرمان هایی است که به خاطر آن انقلاب کردیم همانند فرهنگ اسلامی دانش و فن آوری، ساختن کشور و...

محمد تقی. ص

* برخی مسئولان گزینش ها را زیر سوال می برند که چرا این قدر سین جیم می کنید! عرض می کنم برای کارهای معمولی و عادی مردم که هیچ سمت دولتی هم ندارند مثل اجازه ازدواج با اتباع خارجی، فرد ایرانی باید ده ها فرم را پر کند و مصاحبه شود و ده ها مدرک ارائه دهد. پس از چند سال ممکن است اجازه ازدواج هم صادر نشود چطور برای انتصاب های دولتی و مهم این گزینش ها اعمال نمی شود تا امثال کاوه مدنی و جاسوسان دیگری که تا حدی به مسئولان عالی رتبه نزدیک می شوند که بیان می کنند نوع آدامس مورد مصرف حضرات را هم می دانند؟!

05940912 و 72500919

* اگر کسب و کارهای جدید را از فضای شبکه های اجتماعی خارجی به پیام رسان های بومی هدایت نکنیم در آینده با کوچکترین تحریم یا قطع ارتباط این شبکه ها در کشور توسط دشمنان، زیان غیرقابل جبرانی را باید تحمل کنیم. لذا بومی کردن این فضای ارتباطی یکی از واجبات امروز است.

آ- کفشگر