آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

سرتیپ اشتری: پلیس وظایف خود را با دقت و جدیت انجام می دهد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آسایش مردم در گرو حضور قوی پلیس در جامعه و انجام وظایف محوله است که به برکت انقلاب اسلامی با درایت انجام می شود.

به گزارش ایرنا، سرتیپ «حسین اشتری» دیروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: در سایه همراهی آحاد مردم، شاهد تحقق اهداف پلیس و امنیت و آرامش همگان در جامعه اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: پلیس مقتدر در جامعه اسلامی وظایف محوله را در تمام ابعاد با دقت و جدیت و با تعامل سازنده با مردم و همراهی مسئولان انجام و به برنامه های خود ادامه می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این نیرو در سال گذشته تمام وظایف را با دقت و برنامه با عنایت خداوند و همراهی مردم به خوبی انجام داده و قطعا امسال همچنان به همکاری ها و تداوم ماموریت ها نیاز دارد.

اشتری گفت: بر اساس ارزیابی هایی که توسط پلیس در سال 1396 در سراسر کشور انجام گرفت شاهد موفقیت و ارتقای تمام برنامه ها نسبت به سال 1395 هستیم که باید برای توفیق ها بیشتر تلاش کرد.

وی به حوادث دی ماه سال گذشته اشاره و یادآور شد: با عنایات خداوند منان و همراهی و هوشیاری مردم و تلاش پلیس این حوادث با کمترین خسارت و با اقتدار توام با هوشمندی پایان یافت و پلیس در انجام وظیفه از هیچ فداکاری دریغ نکرد.