آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۱
ورزشی
۹

حضور اختیاری آزادکاران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: حضور آزادکاران دعوت شده به اردو و همچنین نفرات واجد شرایط در خانه کشتی تهران اجباری نیست.

هادی حبیبی با بیان اینکه تمرینات تیم ملی کشتی آزاد از روز گذشته آغاز شده، اظهار داشت: چهار نفر برتر رقابت های مرحله اول انتخابی و همچنین سهمیه داران مرحله نهایی به اردوی کنونی دعوت شدند که این مرحله از اردو نیز از دیروز آغاز شده و تا روز 13 اردیبهشت ادامه دارد. البته این تمرینات به صورت مشترک با آزادکاران جوان پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: حضور آزادکاران در اردوی کنونی به هیچ عنوان اجباری نیست، چراکه نفرات دعوت شده باید بزودی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به میدان بروند. در نتیجه ما به آنها این اجازه را دادیم تا با هماهنگی کادر فنی و در صورت درخواست شخصی، حضوری اختیاری در تمرینات داشته باشند. مطمئنا مدعیانی هم که به اردوی کنونی نیامدند با جدیت تمرین خواهند کرد تا در مرحله نهایی انتخابی با تمام توان به میدان بروند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در ادامه افزود: اردونشینانی که در تمرینات کنونی حضور دارند به دو گروه تقسیم شده اند. گروه اول نفراتی هستند که در رقابت های انتخابی مرحله اول به میدان رفتند باید با توجه به ریکاوری و تمرینات سبک و ویژه به کار خود ادامه دهند. گروه دوم نیز آزادکارانی هستند که سهمیه مرحله نهایی انتخابی را داشتند و با تمرینات خاص و سنگین تری خود را مهیای پیکارهای انتخابی می کنند.

حبیبی با اشاره به این موضوع که کشتی با توجه به افزایش اوزان از 8 به 10 وزن، تغییرات خاصی نسبت به گذشته داشته است، گفت: شرایط کشتی تغییر کرده و ما هم اکنون شاهد این هستیم که دو وزن به اوزان قبلی اضافه شده و مدعیان باید در این دو وزن جدید خود را محک بزنند.