آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۲
ورزش
۱۸

آخرین اتفاقات از پرونده محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات

سرپرست باشگاه پرسپولیس که دو روز قبل تهران را به مقصد ژنو ترک کرده بود تا چند پرونده مهم از جمله پرونده محکومیت پرسپولیس را از پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیگیری کند، بامداد امروز (پنجشنبه) به تهران برگشت.

در این سفر، مهم ترین دغدغه حمیدرضا گرشاسبی، تلاش برای رفع محرومیت پرسپولیس با کمک باشگاه ریزه اسپور و وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس در دادگاه CAS بود. طبق آخرین اطلاعاتی که از سوی مدیران باشگاه در اختیارمان قرار داده شد، اگر باشگاه ریزه اسپور رضایت قطعی خود را بابت شکایت علیه مهدی طارمی و پرسپولیس به فیفا ارائه کند، احتمالا محرومیت پرسپولیس برداشته می شود. مدیران این باشگاه ترکیه ای اما به گرشاسبی اعلام کرده بودند برای حذف شکایت شان، نیاز به چیزی حدود 50 هزار دلار دارند. این رقم، در واقع مخارج باشگاه ریزه اسپور برای شکایت از باشگاه پرسپولیس به فیفا بوده و گویا پرسپولیسی ها با آن موافقت کرده اند. اما در همین زمینه، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: «گرشاسبی که همراه معاون بین الملل پرسپولیس و همچنین وکیل سوئیسی این باشگاه در سوئیس به سر می برد، نشست های متوالی را پشت سر می گذارد تا بتواند این حکم را لغو کند.»

او همچنین اضافه کرد: «قرار نیست بلافاصله پس از همین جلسات، حکم را صادر کنند و حداقل چند هفته ای زمان می برد تا نظر نهایی خود را اعلام کنند. هرگونه اظهار نظری هم در این شرایط می تواند کار را پیچیده کند و بهتر است تا زمان بازگشت آقای گرشاسبی دست نگه داریم.»

به هر حال همه منتظر آن هستند تا ببینند دستاورد سرخپوشان از این جلسات پیچیده چه خواهد بود و آیا گرشاسبی که با دخالت دادن رئیس جمهور ایران و ترکیه موفق شد از پرداخت جریمه به باشگاه ریزه اسپور در جریان پرونده شکایت این باشگاه از پرسپولیس به فیفا جلوگیری به عمل بیاورد، می تواند محرومیت تابستانی سرخپوشان را برای جذب بازیکن نیز از بین ببرد یا نه؟