آرشیو یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۳
ورزشی
۹
نکته ورزشی

جشن قهرمانی پرسپولیس و نامی که برده نشد!

سرویس ورزشی- جشن قهرمانی سرخپوشان با شکوه برگزار شد و طرفداران این تیم در گوشه گوشه ایران شبی شاد و به یاد ماندنی را پشت سر گذاشتند.

تیم برانکو ایوانکوویچ جام قهرمانی لیگ برتر را با شایستگی و برای دومین بار پیاپی بالای سر برد که این موفقیت ریشه در یک برنامه ریزی درست دارد؛ موضوعی که شاید این روزها کمتر کسی به آن توجه داشته باشد.

اگرچه این روزها آنچه در فوتبال ما کمتر دیده می شود قدرشناسی است اما می توان از برخی اعضای باشگاه پرسپولیس انتظار داشت که فراموشکار نباشند و حداقل از افرادی که در شکل دادن این تیم تلاش کردند و امروز جایی در این مجموعه ندارند یادی کنند.

علی اکبر طاهری مدیر سابق باشگاه پرسپولیس یکی از آن افرادی است که چند ماه قبل عطای کار در این باشگاه را به لقایش بخشید و جای خود را به حمیدرضا گرشاسبی داد تا امروز شاهد باشیم که در هیاهوی قهرمانی سرخپوشان کسی از این مدیر یادی نمی کند.

طاهری با تمام انتقادات درست و نادرستی که به شیوه مدیریتی اش شده بود، سه سال کار اصولی را در باشگاه پرسپولیس به اجرا گذاشت و تا جایی که ما می دانیم اهل باج دادن نبود و اتفاقا یکی از دلایلی که امروز نامش از صفحه پرسپولیس پاک شده و از نقش مهم وی در این موفقیت یادی نمی شود همان باج ندادن ها است و...

وقتی می بینیم این گونه با زحمات یک مدیر برخورد می شود و در مقابل پای برخی افراد که همین الان در کمیته اخلاق پرونده دارند به سکوی قهرمانی باز می شود بیشتر به حال این فوتبال فراموش کار افسوس می خوریم.

امیدواریم روزی برسد که اهالی فوتبال، از بازیکن و مربی گرفته تا مدیر و مسئول فرهنگ قدرشناسی را مهم بدانند.