آرشیو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* از قول بنده شهروند شیرازی خطاب به نماینده بی بصیرت این شهر در مجلس شورای اسلامی بنویسید این مردم شیراز هستند که بابت اشتباهی که در انتخاب ایشان به نمایندگی مرتکب شده اند باید لباس مشکی بپوشند.

41900917

* آن آقای نماینده چه قیاس مع الفارقی کرده است! به ایشان می گویم ما سیاه پوشیم. البته نه برای این دخترک نادان! بلکه برای افرادی مثل جنابعالی با این تفکر نازل، که خود را نماینده ملت جا زدید!

89020914

* اصلاح طلبان با این وضع نابسامانی که در سطح کشور برای مردم به وجود آورده اند باید بپذیرند که با نوع تفکر و شیوه عملکرد فعلی خود کاری پیش نبرده اند و نمی برند. امیدواریم سر عقل آمده و در مرامنامه حزب و گروه خود تجدیدنظر به عمل آورند و از آن مهم تر به فکر مشکلات مردم باشند.

84550912

* بابت یادداشت روز اخیر آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان با عنوان البته که باید مشکی پوشید در جواب سخنان عوامانه و سطحی یکی از نمایندگان تشکر می کنم. بنده اضافه می کنم قیامتی هم در کار است و همه باید جواب پس بدهند.

97740919

* اظهارات نسنجیده آقای ظریف کسی که آشنا او را فرمانده میدان نامید ولی با این فرماندهی اش همه را به کشتن می دهد- نشان از بیگانه بودن تفکر ایشان با اندیشه امام راحل(ره)، خلف صالح امام و آرمان های انقلاب اسلامی دارد. همسنگ دانستن آل سعود با انقلاب و جمهوری اسلامی ظلم آشکار به شهدا و امام شهیدان است.

12830918

* اگر دولت به اندازه قطار شکایت های خود از کیهان به فکر گره گشایی از اقتصاد کشور بود واقعا امروز وضعیت بهتری نسبت به قبل داشتیم.

24520911

* این همه شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده تا مسئولان کشور در محافلی که حضور پیدا می کنند از موضع قدرت صحبت کنند نه اینکه ایران را در کنار عربستان و آل سعود قرار بدهند و هر دو را همسو بدانند.

11810917

* با این سخنان بدی که آقای ظریف وزیر خارجه کشور در شورای روابط خارجی آمریکا در همسو دانستن ایران و عربستان به زبان آورده باید از شهدای مدافع حرم بابت این جسارت پوزش بخواهیم.

79560935

* اصلاح طلبان می گویند آمریکا در صورت خروج از برجام حیثیت خودش را از دست می دهد. اولا داشتن یا نداشتن حیثیت برای آمریکا توفیری ندارد ثانیا خیلی وقت است که آمریکایی ها حیثیت خود را از دست داده اند. این شما بودید که به این آمریکای بی حیثیت بدون دلیل اعتماد کردید.

52400911

* رئیس جمهورمان اظهار داشته که حضور آمریکا در منطقه برای ایجاد ناامنی و دشمن سازی است! با این توصیف چرا عده ای غافل یا خائن به دنبال زمینه سازی برای مذاکره بر سر توان موشکی و دفاعی کشور هستند؟!

95900914

* آقای رئیس جمهور فرموده اند مردم باید از همه چیز باخبر شوند اگر واقعا بر این گفته خود ایمان دارند پس چرا مجال انتشار اطلاعات پرونده فساد برادر ایشان به ملت داده نمی شود و در این مورد مردم نامحرم شده اند. از دستگاه قضائی نیز انتظار داریم جامعه را از روند پیگیری پرونده چنین افرادی مطلع سازند.

ش- امیدی

* از آقای ظریف سوال می کنم: ما منطقه را نابود کرده ایم یا شما که توان هسته ای کشور را با وعده های پوچ آمریکایی ها معامله کردید و امروز به التماس افتاده اید و نتیجه نمی گیرید؟!

51970916

* کیهان حرف های مردم را انعکاس می دهد تا شاید مسئولین با هر بهانه ای که شده از وعده هایی که به مردم داده اند شانه خالی نکنند.

34740935

* پنج سال است که دولت روند ساخت مسکن مهر در پروژه پردیس را مختل کرده و برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی متقاضیان خانه به دوش اقدامی نمی کند در حالی که در دولت های نهم و دهم چند میلیون نفر صاحب خانه شدند.

68550935

* در برنامه تلویزیونی به خانه برمی گردیم شبکه پنج سیما مرتبا لوازم خانگی یک برند کره ای را تبلیغ می کنند. آیا صحیح است که در سال حمایت از کالای ایرانی در رسانه ملی مدام تبلیغ یک برند خارجی شود. آن هم برنامه ای که اکثرا بانوان مخاطب آن هستند.

م- خوبرو

* شرکت هواپیمایی ایران ایر قیمت پایه بلیت اصفهان- شیراز را 114 هزار تومان اعلام کرده ولی شرکت کاسپین همین بلیت را به قیمت 420 هزار تومان به فروش می رساند، ظاهرا در این دولت هر کس هر کاری که می خواهد با مردم می کند!

دکتر طوسی زاده

* از اسفند 96 تا اوایل اردیبهشت 97، 4 بار قیمت بلیط کارتی مترو تغییر یافته است، 2860 ریال اسفند ماه، تاکنون در چند مرحله به 3010 ریال و سپس به3365 ریال و 97/2/6 به 4455 ریال افزایش یافته است. چرا؟ بر چه ضوابط و مقرراتی؟! در حالی که سرویس خدمات همچون گذشته صورت می گیرد هیچ ارتقایی دیده نمی شود. (گاهی پله برقی ها و گاهی دیگر آسانسورها مشکل دارند) مسئولان امر چه پاسخ منطقی به این روال های افزایش غیرطبیعی دارند؟!

احمدزاده- طاهری

* 12 سال است که سهام سیمان خرم آباد را خریده ام که متاسفانه طی این مدت هیچ کس پاسخگو نیست. چرا؟ از مسئولان امر درخواست پیگیری دارم.

40330936

* شهرداری کوچصفهان شبانه در اقدامی عجیب درختان پارک خیابان مطهری غربی را قطع کرده است و این مکان دیگر قابل استفاده برای شهروندان نیست و مسئولین توضیحی در خصوص قطع درختان ارائه نمی دهند.

99210911

* آقای نوبخت حقوق مرا که 2 میلیون است بگیرید و یک ماه با خانواده خود فقط با این دو میلیون سپری کنید و بعد تدبیر خود را مشخص بفرمایند چگونه می توان از ده، دوازدهم ماه با بی پولی مواجه نشد، ما هم تدبیر شما را اجرایی کنیم.

یک بازنشسته دارای کارشناسی ارشد

* برخی خودروهای شهرداری که به نظافت خیابان های شهرها از جمله شاهین شهر اصفهان اقدام می کنند فاقد فیلترند که این امر باعث می شود گردوغبار به هوا بلند شود و شهر را بیشتر آلوده نمایند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

17190913

* اگر حرکت قطارهای قزوین، هشتگرد به تهران با فاصله زمانی نیم ساعت باشد بسیاری از این آلودگی ها و استفاده بیش از حد از خودروی شخصی صورت نمی گیرد. ایستگاه شهرقدس بهترین نقطه برای استفاده اهالی شهریار، اندیشه، ملارد از این وسیله عمومی است.

06120912

* برخی چراغ های چهارراه ها به طور ناگهانی از شماره 20 به زرد و قرمز تبدیل و برخی روی صفر توقف و برخی نیز مدت زیادی برای یک بخش خیابان سبز نگه داشته می شود. چه در روز و چه در شب، مثل خیابان نبرد شمالی تقاطع پاسدار گمنام. چرا؟! به خاطر این بی نظمی ها چقدر مردم جریمه می شوند، حادثه تصادف رخ می دهد و... از مسئولان امر درخواست رسیدگی داریم.

39490912 و 79560935 و28420910