آرشیو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۴
اخبار کشور
۱۰

امیر حاتمی در مراسم تحلیف افسران جدیدالورود وزارت دفاع: نیروهای مسلح از هیچ دشمنی واهمه ندارند و می توانند از امنیت منطقه دفاع کنند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح از هیچ دشمنی واهمه ندارند، گفت: امروز هر چه دشمنان فریاد می زنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستاده اند.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تحلیف جمعی از افسران جدیدالورود وزارت دفاع با بیان اینکه ملت ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح کشورمان از هیچ دشمنی واهمه ندارند، تاکید کرد: امروز هر چه دشمنان فریاد می زنند ملت عزیزمان با شجاعت و اقتدار محکم ایستاده اند و بحمدالله تاکنون دشمنان به هیچ کدام از خواسته های خود دست نیافته اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح دارای قابلیت دفاع راهبردی است، گفت: امروز توانسته ایم با اتکا به همین جوانان متخصص، متعهد و متدین کشورمان بازدارندگی را محقق کرده و از منافع و امنیت ملی خودمان در هرجا که مخاطره ای برای آن پیش بیاید دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه بحمدالله جوانان و نیروهای مسلح کشورمان می توانند از امنیت منطقه دفاع کنند، تصریح کرد: امنیت منطقه به هم پیوسته است لذا باید تک تک واحدهای آن امنیت داشته تا همه در ثبات و امنیت باشند و امروز مفتخریم که خواستار حفظ ثبات و امنیت منطقه هستیم. حاتمی تصریح کرد: با عزمی جزم و اراده ای پولادین مفتخریم نیازهای دفاعی نیروهای مسلح مقتدر و عزیزمان را تامین کرده و در اختیار آنان قرار می دهیم.

در پایان این مراسم افسران جدیدالورود درجه های خود را از دست وزیر دفاع دریافت و به صورت رسمی فعالیت خود را در وزارت دفاع آغاز کردند.