آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۶
صفحه اول
۱

سامانه 162 سراسری شد

به همت معاونت توسعه و فناوری رسانه و اداره کل روابط عمومی صداوسیما سامانه 162 به صورت یکپارچه در سراسر کشور راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه در مراسم راه اندازی کشوری این سامانه با بیان اینکه این طرح پس از تاکید ریاست سازمان بر مخاطب محوری در همایش منشور رسانه از اواخر سال گذشته به پیشنهاد اداره کل روابط عمومی آغاز شد گفت: معماری درست، برنامه ریزی دقیق برای اجرا و اجرای به موقع از عوامل مهم توفیق در انجام هر طرح است و معاونت توسعه و فنآوری بر این اساس در این زمینه توانست در مدت کوتاهی این سامانه را در 31مرکز از 33 مرکز استانی صداوسیما به انجام برساند.

وی با تاکید بر اینکه فراهم شدن این امکان تفکر روابط عمومی یکپارچه را برای رسانه ملی فراهم می کند گفت: راه اندازی این سامانه موجب می شود روابط عمومی نتایج درست و دقیقی از نظر مخاطبان در سراسر کشور ارائه کند.

محمدحسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی نیز در این مراسم با بیان اینکه بخش زیادی از مخاطبان رسانه ملی را مخاطبان استانی تشکیل می دهند و آگاهی به لحظه از نظرات این مخاطبان و تحلیل آن ها ضروری است گفت: این دسته از مخاطبان قبلا با گرفتن کد تهران به این سامانه دسترسی می یافتند و یا بیشتر با امور مخاطبان شبکه های استانی تماس می گرفتند که روند تجمیع نظرات مردم و تحلیل درست آن را به تاخیر می انداخت.

او افزود: مخاطبان رسانه ملی در سراسر کشور با راه اندازی سراسری این سامانه بدون گرفتن کد تهران و صرفا با شماره 162 به این سامانه متصل شده و می توانند همزمان علاوه بر ارتباط با روابط عمومی سازمان صداوسیما در تهران، در استان محل سکونت خود نیز دیدگاه هایشان را در زمینه برنامه های رادیویی و تلویزیونی مطرح کنند.