آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

شاید معنی ممنوع التصویر فرق کرده!

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پاسخ به سوالی مبنی بر خبرهایی که درباره ممنوع التصویری وزیر ارتباطات در برخی رسانه ها منتشر می شود، گفت: این چگونه ممنوع التصویری است که هر روز روی آنتن رسانه ملی حضور دارد و مردم در جریان آخرین اظهارنظرهای وی قرار می گیرند.

محمد حسین رنجبران در گفت وگو با ایسنا و در پاسخ به این پرسش که آیا از بعد از اظهار نظر وزیر ارتباطات در خصوص مصوبه کمیسیون فرهنگی مجلس برای واگذاری مسولیت صوت و تصویر فراگیر به صداوسیما، آذری جهرمی ممنوع التصویر شده است؟ تصریح کرد: آقای آذری جهرمی از روزی که این اظهار نظر را انجام داد، یعنی سوم اردیبهشت تا امروز که یک هفته می گذرد، تقریبا به صورت میانگین هر روز در بخش های مختلف خبری رادیو و تلویزیون حضور داشته است؛ شاید معنی ممنوع التصویر فرق کرده است و ما خبر نداریم؟!

رنجبران با بیان این که بخش های مختلف خبری شبکه های یک تا پنج و شبکه جهانی جام جم هم در این یک هفته، هشت خبر مجزا از وزیر ارتباطات پخش کرده اند، گفت: بخش های خبری 20 و 30 دقیقه و 22و 30 دقیقه شبکه دو، خبر 21 شبکه یک، خبر 22 شبکه سه، خبر 24 شبکه پنج و خبر عصرگاهی شبکه جهانی جام جم در این مدت صحبت های آقای آذری جهرمی را به صورت جداگانه و در روزهای مختلف انعکاس داده اند.