آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۶
ورزش
۱۶

سعید ملایی: بدون حاشیه فقط می خواهم مدال بگیرم

سعید مولایی، جودوکار ایرانی که همین یکی دو روز پیش در صدر رنکینگ جهانی ایستاد در واکنش به این اتفاق گفت:«خدا را شکر می کنم با زحماتی که در این چند سال کشیدم توانستم عناوین مختلفی را در مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان و چندین دوره مسابقات گرندپری و گرنداسلم به دست بیاورم. به هر حال بعد از چند سال زحمت توانستم به این جایگاه برسم. بعد از ناکامی هایی که در المپیک برایم رقم خورد حالا خوشحالم که توانستم به این جایگاه برسم.»

او این را گفت و در پاسخ به این که با توجه به جایگاهی که در رنکینگ جهانی به دست آوردی چه برنامه هایی برای حفظ این جایگاه داری، گفت: تلاش می کنم این اولین و آخرین خوشحالی من نباشد. تلاش می کنم تا در بازی های آسیایی و المپیک اگر لیاقت داشته باشم ان شاءا... طعم شیرین مدال بازی های آسیایی و المپیک را بچشم.»

از ملایی پرسیدیم چرا قرارداد طولانی مدت با تیم «جی سی کی شن» نبسته ای که گفت:«به هر حال اولین حضورم در این لیگ است، هدف من این است سال اول در این رقابت ها تجربه کسب کنم و شناخته شوم. قطعا پس از این که شناخته شدم پیشنهادهای بهتری خواهم داشت. فعلا قراردادی که با آنها بسته ام در حد همین لیگ ایران است، اما مطمئنم با روند صعودی که دارم سال بعد قراردادهای بهتری ثبت خواهم کرد.»

با توجه به نتایج درخشانی که ملایی در مسابقات مختلف کسب کرده بدون شک انتظارها از او در بازی های آسیایی بسیار زیاد است. خودش در این مورد می گوید: «شرایط جودو این طور نیست که همانند رشته های رکوردی بتوانیم پیش بینی کنیم. هدف من این است که با بهترین بدن کارم را آغاز کنم. تمام تلاشم را می کنم در چهار ماه باقیمانده تا بازی های آسیایی اندونزی بدون هیچ حاشیه و مشکلی با آمادگی لازم بدنی در بازی های آسیایی اندونزی شرکت و بهترین مدال را کسب کنم.»