آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۱
ایران زمین
۱۹

کوتاه از ایران

آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری «آشوراده»

مجوز رسمی طرح گردشگری آشوراده استان گلستان بعد از سال ها انتظار صادر شده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود. به گزارش ایسنا، «سید مناف هاشمی» استاندار گلستان اظهارداشت: احداث زیرساخت های گردشگری در جزیره آشوراده با حمایت دولت و سازمان محیط زیست تا 20 روز آینده شروع می شود. استاندار گلستان خاطرنشان کرد: هم اکنون شرایط برای سرمایه گذاری در همه بخش های گلستان فراهم است و آینده استان با استمرار ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی روشن تر از همیشه خواهد بود.

شعبه پردیسان فروشگاه رفاه در قم آغاز به کار کرد

قم خبرنگار «ایران»/ شعبه پردیسان فروشگاه رفاه در استان قم با حضور «سید مهدی صادقی» استاندار قم، «سید صمصام الدین قوامی»، امام جمعه پردیسان، «فرشید گل زاده»، مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه و سایر مدیران این فروشگاه افتتاح شد.

«سعید احدیان»، مدیر فروشگاه های رفاه در قم با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان سه شعبه دارند، اظهار داشت: وجه تمایز در فروشگاه های زنجیره ای رفاه بهره گیری از مجموعه تجربیات و سیستم های جدید است. همچنین وجود غرفه های لبنیات، گوشت، سبزیجات و نان با کیفیت مناسب و تازه از دیگر مزیت های این فروشگاه به حساب می آید. وی ادامه داد: امسال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز به موضوع حمایت از کالای ایرانی اهمیت می دهد و در این راستا بیش از 95 درصد کالاهای فروشگاه کالای داخلی است. درحال حاضر حدود 120 نفر در شعبه های این فروشگاه در قم مشغول به کار هستند. «فرشید گل زاده»، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز با اشاره به اینکه از امروز (15 اردیبهشت ماه) فراخوان ماه رمضان این فروشگاه ها آغاز می شود، بیان کرد: درنظر داریم سفره های افطاری و سحری مردم را با ارائه تخفیف در خریدهای مردم از فروشگاه های رفاه تامین کنیم. «سید مهدی صادقی»، استاندار قم نیز با بیان اینکه در این فروشگاه ها کالای ایرانی نقش موثری دارد، اظهار داشت: فروشگاه های رفاه با استفاده از کالاهای ایرانی در راستای تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب و شعار حمایت از کالای ایرانی گام برداشته است.