آرشیو شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۸۹۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* برنامه ثریا، دردمندانه به فقدان برنامه ریزی برای صادرات تولیدات داخل به کشورهای همسایه اشاره کرد. واقعا نقش وزارتخانه های امو ر خارجه و جهاد کشاورزی و صنعت و تجارت در کشور چیست؟ آیا مسئولیت وزارت امورخارجه فقط هموار کردن مسیر اروپا و غرب در اقتصاد ایران است؟ چرا بازاریابی نمی شود؟

23170911

* آقای سیف رئیس بانک مرکزی با صدای بلند و با افتخار اعلام کرده در چند ماه آینده به میزان واردات کشور اضافه خواهد شد. یک نفر به این دولت و مسئولین تفهیم کند امسال سال حمایت از کالای ایرانی است نه حمایت از کالای خارجی.

عباسی

* زمانی در دوران دفاع مقدس، سیم خاردار هم به ما نمی دادند ولی وقتی با ایستادگی و تحریم جوانان کشورمان چون شهید تهرانی مقدم موشک ساختند به خود بالیدیم و افتخار کردیم. در حال حاضر هم که این گونه در جهان و منطقه پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالیده ایم واقعا جای بسی تاسف است که وزیر امورخارجه کشورمان این قدر منفعلانه در برابر غرب موضع می گیرد؟!

00490911

* آقای رئیس جمهور در گذشته ما منتقدین برجام را محکوم به بی سوادی و نداشتن اطلاع از مفاد برجام می کرد عرض می کنیم شما که باسواد هستید و از مفاد برجام اطلاع کامل داشتید چگونه امروز آمریکا را به خاطر عمل نکردن به وعده های برجام محکوم می کنید؟ تمام حرف ما این بود که وعده های آمریکا نسیه است و ضمانت اجرایی ندارد.

95900914

* برخی از دستاوردهای برجام عبارت است از: 1- افزایش قیمت دلار 2- حمل دلار با گونی 3- شکل گیری نجومی بگیران 4- جذب و به کارگیری جاسوسان در سازمان ها و وزارتخانه ها 5- افزایش به کارگیری مدیران دو تابعیتی و...!

عسگری

* طرفداران و کاسبان برجام در دولت توجه بفرمایند: شرکت های هواپیمایی بوئینگ آمریکا و ایرباس فرانسه اعلام کرده اند هیچ گونه هواپیمایی تحویل ایران نخواهند داد. از قول بنده به آقایان برسانید سر برجام سلامت، مبادا دولتمردان ناراحت بشوند.

99840935

* شاه سعودی در دیدار با وزیر جدید خارجه شیطان بزرگ بر حفظ برجام با هدف تشدید فشار اقتصادی، سیاسی و نظامی بر ایران تاکید کرد. قابل توجه کاسبان برجام!

82510937

* بانیان آمریکایی و غربی برجام به جد در تلاشند تا آن را حفظ کنند، چرا که برجام پل خوبی است برای رسیدن به خواب غیرقابل تعبیر برجام موشکی و منطقه ای؟!

31040912

* به خداوند پناه می بریم از بی صداقتی دولتمردان، برجام فتح الفتوح، انکار اجرای 2030، تورم 8 درصدی، اشتغال 2 میلیونی در تلگرام، گشایش ارزی، سخنان آقای ظریف در جمع آمریکایی ها، اشتباه تایپی پالرمو و...!

69790916

* با وجود جاسوسان، دزدان، فراریان، تحریف کنندگان متون کنوانسیون ها همراه با حامیان نفوذی آنها در دستگاه ها، کشور همواره در خطر خیانت است ولی متاسفانه بازتاب این گونه مسائل فقط تبدیل به مزاح شده است! آیا متولیان امر خود را به خواب زده اند؟

69840921

* برخی مسئولین با تکرار «بایدها» و عدم اجرای همان «بایدها» هم اکنون بالاترین پست و مقام را دریافت کرده اند تا کی مردم باید قربانی این وعده های بی فرجام مسئولین باشند.

3152021

* سال گذشته به نماینده ای تعرض شد، کنسرتی در مشهد لغو شد، رئیس جمهور سریع به چند وزارتخانه ماموریت داد بررسی کنند و... ولی وقتی به ساحت مقدس حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) جسارت شد رئیس جمهور نه تنها پیگیری نکرد بلکه از محکوم کردن فرد خاطی هم دریغ ورزید! چرا؟!

سوری

* دولت مصوبه مجلس درخصوص افزایش حقوق ها را نادیده گرفته است. چرا نماینده بی بصیرت شیراز بابت این بی اعتنایی دولت به مجلس که بسیاری را با مضیقه های معیشتی مواجه کرده لباس مشکی به تن نمی کند؟

27700912

* حمایت اصلاح طلبان از اراذل و اوباش و زنان هنجارشکن در جامعه به این دلیل است که در انتخابات به رای آنان نیاز دارند تا به قدرت برسند و به عشق و حال خود بپردازند. بیچاره کسانی که افراد سیاسی کار از آنان به عنوان پل استفاده می کنند.

74710913

* تا خودسازی و خودباوری، ارزش قائل شدن به جوانان، ریشه کنی قاچاق (چه واردات چه صادرات) نهراسیدن از دشمن، صلابت در برابر بیگانگان، توجه به تولید داخل و... شکل نگیرد، همین وضعی است که داریم می بینیم که بر سر اقتصاد و سیاست آورده اند و شاهد عربده کشی کشورهای ذره بینی هم هستیم.

حاجی پور

* از دستگاه های قضایی و اطلاعات و امنیتی انتظار می رود با خارج کنندگان انرژی هسته ای از مدار تولید، امضاکنندگان سند 2030، غلط تایپی در پالرمو و... به شدت برخورد کنند.

14590913

* اگر کسی بشنود که دختری کشف حجاب کرده، در مقابل تذکر پلیس، فحاشی و برخورد فیزیکی با پلیس کرده، و خود را حق به جانب پنداشته، و عده ای در مجلس از مجرم حمایت کرده اند، اگر دق کند و بمیرد، شایسته ملامت نیست!

00950938

* در شهر ما یزد تمامی توریست هایی که از کشورهای مختلف می آیند، پروتکل های صنعت توریسم را رعایت می کنند، چطور شهروند ایرانی، می تواند کشف حجاب کند و انتظار برخورد وجود نداشته باشد؟!

حسین- از یزد

* از آن نماینده ای که در ماجرای عکس سلفی گرفتن با خانم موگرینی سر از پا نمی شناخت انتظاری غیر از این نیست که در هر موردی از روی هوای نفس حرام خدا را حلال بشمارد.

25910915

* صندوق توسعه ملی برای مواقع اورژانسی در نظر گرفته شده است ولی در حال حاضر حکم قلک خرجهای دولت را پیدا کرده است، در این مورد باید احساس خطر کرد و نسبت به قضیه تامل و بررسی داشت.

79560935

* دیگر چه دلیل جدیدی برای اثبات پایگاه دشمن بودن و عناد و وطن فروشی روزنامه های زنجیره ای و توهین آنها به ملت و کشور باید وجود داشته باشد؟ چرا قدمی برای تعطیلی آنها برداشته نمی شود؟!

85250936

* از رئیس محترم قوه قضائیه تشکر می کنم که امنیت قضات و کارکنان متخلف این دستگاه را با اعلام اسامی مجرمان از بین می برد. این شیوه و طرق قاطع دیگر به پاک شدن این دستگاه از عناصر ناصالح منجر خواهد شد.

سید مجتبی مسعودنیا- اهواز

* مجلس چرا از مصوبه خود در افزایش حقوق ها، در برابر تخلف دولت دفاع نمی کند؟ چطور در دولت قبل بلافاصله رئیس مجلس واکنش نشان می داد؟

97620912

* چرا رسانه ملی برنامه «طرحی برای فردا» استاد رحیم پور را روز جمعه و در ساعت بسیار کم بیننده پخش می کند؟!

23760990

* چرا هنرمندان متعهد فیلمساز کشورمان، اقدام به ساخت مستندهایی براساس سلسله مقالات صفحه پاورقی کیهان نمی کنند؟!

24700919

* برخی میوه فروشان وانتی با ایجاد راه بندان و مزاحمت صوتی، آسایش مردم را سلب و باعث سنگینی ترافیک می شوند. این مشکل خصوصا در خیابان لب خط شوش به شکل عجیبی دیده می شود. از مسئولان امر درخواست رسیدگی می شود. البته اینها هم باید به طریقی مخارج زندگی خود را در آورند و این امر باعث نشود تر و خشک با هم بسوزند. باید موانع ها را برطرف کنند بدون اینکه باعث تعطیلی کسب و کار مردم بشوند.

16750936 و 69600936

آقای رئیس جمهور و وزیر کار چند سال است که وعده همسان سازی حقوق بازنشستگان را داده اند ولی در عمل خبری نیست. آیا اصلا خود این آقایان تعریفی از همسان سازی حقوق بازنشسته ها دارند؟

پورصادق