آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۲
حوادث
۱۸

اخبار

500 راننده زندانی باید دیه بپردازند

مدیرعامل ستاد دیه کشور از وجود 500 راننده محکوم به پرداخت دیه در زندان های کشور خبر داد.

سید اسدالله جولایی با اعلام این خبر گفت: با اصلاح و تصویب قانون بیمه شخص ثالث، در شرایط فعلی در کل کشور فقط 500 نفر راننده محکوم به پرداخت دیه در زندان ها داریم که در این فهرست خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان استان های بدون زندانی دیه هستند.وی افزود: بدهکاران مالی درصد بالایی از زندانیان جرایم غیرعمد را شامل می شوند. این افراد به دلیل نبود آشنایی کامل با اوراق تجاری چک و بدون سوء نیت مجرمانه گرفتار زندان شده اند.

سه کشته در تصادف پژو با کامیون

برخورد یک دستگاه پژو 206 با کامیون در جاده دشتستان استان فارس، سه نفر کشته و یک نفر مصدوم داشت.

سرهنگ جابر پاپری - رئیس پلیس راه استان بوشهر- گفت: این حادثه ساعت 1:30 بامداد شنبه اتفاق افتاد و هر 4 کشته و مصدوم از سرنشینان پژو بودند. خودروی پژو از کنارتخته به دالکی در حال حرکت بود که با کامیون حامل گوجه فرنگی تصادف کرد. رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: علت این تصادف در دست بررسی است.

اعدام قاتل در زندان بابل

مرد بدهکار که به جرم قتل طلبکارش به قصاص محکوم شده بود صبح دیروز به دار مجازات آویخته شد. این مرد 27 ساله بهمن سال94 از جوانی 25 ساله به نام جابر پولی قرض گرفته بود اما بر سر همین موضوع با یکدیگر اختلاف پیدا کردند و مرتکب قتل شد.سید یونس حسینی عالمی - دادستان مرکز استان مازندران- با اعلام این خبر گفت: حکم قصاص این زندانی پس از صدور از سوی دادگاه کیفری استان و تایید در دیوان عالی کشور و اجازه از رئیس قوه قضائیه، صبح دیروز با حضور قاضی اجرای احکام، پزشک قانونی و خانواده مقتول در محوطه زندان بابل اجرا شد.