آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۳
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

تنهایش نگذاریم

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به توضیح روحانی درباره مخالفت دولت با فیلتر تلگرام، نوشت که هیچ رئیس جمهوری تاکنون مانند روحانی نگفته که محرمانه نداریم. او امروز به حمایت ما نیاز دارد، تنهایش نگذاریم.

بوش الگوی ترامپ

برخی کاربران فضای مجازی هدف اصلی تهدید ترامپ به خروج از برجام را تضعیف روحانی و جریان میانه دانست که تکرار کاری است که جورج بوش رئیس جمهوری اسبق با افزودن ایران به «محور شرارت» در دوران دولت اصلاحات انجام داد.

بزرگترین سانسور در ایران

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت: فیلترینگ تلگرام بزرگ ترین سانسور در تاریخ ایران با دامنه شمول 40 میلیون نفر است. بر پایه بررسی ها بیش از 60 درصد از کاربران به رغم فیلترینگ در تلگرام حضور دارند و آمادگی کاربران برای دور زدن فیلترینگ آهسته و پیوسته بیشتر خواهد شد.

مبارزه با تکنولوژی

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت که تلگرام یک تکنولوژی جهانی است که نمی توان با حکم قضایی آن را حذف کرد. او افزود: تلگرام همچون پیام رسان های داخلی قابلیت استفاده صحیح و ناصحیح را دارد. بنابراین به صرف احتمال استفاده ناصحیح نمی توان حکم به ممنوعیت آن داد.

ساحل مردگان

یکی از کاربران فضای مجازی از صید ماهی با جریان برق در خلیج فارس از سوی چینی ها اشاره کرد و نوشت: برخی از ماهی ها به روی آب به تور نمی رسند و آنها چند روز بعد می میرند و ساحل مملو از این نوع ماهی های مرده است. تصاویری از این سواحل نیز منتشر شده است.

فیلتر جوک می شود

کاربری با یادآوری ممنوعیت ویدئو و ساختن جوک و فیلم طنز درباره آن پس از گذشت سال ها از آن زمان، نوشت: فیلتر کردن تلگرام نیز در آینده باعث شوخی خواهد شد.