آرشیو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۰۹۹
صفحه آخر
۲۰
خبرچین/ مروری بر مهم ترین اخبار دیروز

دلار در حال ثبت رکوردهای جدید!

نشد پرونده ای تشکیل و دادگاهی برگزار شود اما نامی از تلگرام در میان نباشد. دیروز هم در جریان برگزاری یکی دیگر از دادگاه های متهمان حملات تروریستی سال گذشته تهران، قاضی گفت متهمان از طریق تلگرام با یکدیگر در ارتباط بوده اند. دادگاه امروز نشان داد چطور سخنگوی دستگاه قضا می گوید حکم مسدودسازی تلگرام براساس نظر شورای عالی فضای مجازی اخذ شده؛ حالا ممکن است عده ای بخواهند بگویند «ما نبودیم» اما با این همه اتفاقات تلگرامی، خبرها چیزی دیگر می گوید!

یک گزارش منتشر شده بر این ادعا تاکید می کند که ایرانی ها تعدادشان تا سال 1430 از مرز صدمیلیون نفر عبور می کند و به 101میلیون نفر می رسد. الان که 80میلیون نفریم، وضع مترو و ترافیک خیابان هایمان این گونه است، ببینید 101میلیون نفر شویم، ماجرا چه می شود! از هم اکنون باید تمرین کنیم در دوره کهنسالی 101میلیون نفری شدن، بتوانیم داخل مترو جا بشویم!

این روزها همه درباره بازار ارز کنایه می زنند اما کسی کاری غیرکنایه ای انجام نمی دهد! برخی می گویند قیمت دلار غیررسمی به 7000 تومان رسیده اما رئیس جمهور نه به کنایه که کاملا بصراحت گفته اند اصلا ارز کم نداریم! بعد از مصاحبه رشیدپور با روحانی، خیال ما از دلار حسابی راحت شد اما گویا خیال دلار از ما راحت نمی شود و باوجود این که کلی ارز داریم اما خب بازار به سمت دلار 7000تومانی پیش می رود.