آرشیو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۵
سیاسی
۲۱

سرلشکر باقری: قدرت دفاعی ایران مانع هر تهدیدی است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امنیت پایدار و قدرت دفاعی بالای جمهوری اسلامی را مانع هر تهدیدی دانست و گفت: هماهنگی نیروهای مسلح در مرزهای کشور بویژه در خوزستان امنیت پایداری را در مرزها برقرار کرده و مردم نگران هیچ تهدیدی نباشند.

به گزارش ایرنا، سرلشکر محمدحسین باقری در جمع خبرنگاران در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: می توان به مردم این تضمین را داد که نیروهای مسلح در تمامی ابعاد ماموریت های خود را بخوبی انجام داده و هیچ تهدیدی ما را نگران نمی کند. وی افزود: نیروی انتظامی خوزستان جزو نیروهای موفق کشور بوده و در ابعاد مختلف ماموریت های راهور، آگاهی، امنیت و بویژه در بحث اغتشاشات به خوبی انجام وظیفه کرده است. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: نیروی انتظامی در خوزستان با سپاه، ارتش، وزارت اطلاعات و استانداری هماهنگی بالایی دارد و ماموریت های خود را با تکیه بر این هماهنگی بخوبی انجام می دهد.

سرلشکر باقری همچنین به برنامه های سفر سه روزه خود به خوزستان اشاره کرد و گفت: برنامه ها و بازدیدهای خوبی در این سه روز از یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتیم و ملاقات های مفیدی نیز با نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان و سایر مقامات این استان داشتیم. وی افزود: در این سفر تصمیماتی در جهت تقویت نیروهای مسلح در خوزستان گرفته شد و امید می رود ماموریت ها با توان بیشتری انجام شود. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص آخرین وضعیت مرزهای خوزستان گفت: باتوجه به بازدیدهایی که در این سه روز از واحدهای مرزبانی خوزستان داشتیم، وضعیت مناسبی را در مرزهای استان از نظر مراقبت و دفاع مشاهده کردیم.