آرشیو پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۲
ورزش
۱۸

معلوم نیست ساری در این باشگاه بماند یا نه

آخرین وضعیت جهانبخش و ناپولی

علیرضا جهانبخش در فصل تمام شده فوتبال هلند شاهکار کرد. او با 31 گل زده، آقای گل شد و جزو بهترین پاسورهای لیگ هم بود. علیرضا با وجود این افتخارات، عنوان دومین بازیکن برتر فصل را از آن خود کرد.

باشگاه ناپولی بشدت خواهان جذب این بازیکن است و حتی قصد دارد قبل از جام جهانی روسیه قرارداد او را امضا کند. امیر هاشمی مقدم، مدیر برنامه های علیرضا هم در این باره می گوید: من الان نمی توانم چیزی را به صورت رسمی تائید کنم، ولی می دانم ناپولی ابراز تمایل کرده و مدتی است جهانبخش را زیر نظر داشته است.

بیش از اینها نمی توانم توضیح دهم. فقط می توانم بگویم چند نفر از مدیر برنامه های باشگاه ناپولی برای دیدن بازی جهانبخش به هلند هم آمدند.

علیرضا، بازیکن جاه طلبی است و اعتقاد دارد آقای گلی در هلند تنها عطش او را برای فصل های آتی بیشتر و بیشتر خواهد کرد. این را خودش به جام ورزشی گفته بود. هاشمی مقدم هم می گوید: جهانبخش بازیکن بسیار جاه طلبی است و برای او خیلی مهم است در تیم جدیدی هم که می رود، بازیکن مهمی باشد.

ناپولی باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و پوشیدن پیراهن این تیم قطعا ارزشمند خواهد بود. فعلا باشگاه ناپولی وضعیت مشخصی ندارد. ماتوریسیو ساری وضعیت مبهمی دارد و شاید این باشگاه را ترک کند.