آرشیو یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۶۷۷۸
سیاسی
۲

وزیر اطلاعات: اقدامات سلبی و دستگیری، آخرین راهکار در حکومت اسلامی است

وزیر اطلاعات با بیان اینکه سست عهدی و پیمان شکنی یکطرفه رئیس جمهوری امریکا در طول تاریخ بشریت مورد تایید نبوده و نیست، تاکید کرد: انسجام و پیوند مردم مانع زیاده خواهی دشمنان خواهد بود.

به گزارش «ایران»، «سید محمود علوی» در نشست شورای اداری استان یزد که به منظور انجام تکریم و معارفه مدیران کل اداره اطلاعات این استان برگزار شد، گفت: در اسلام، ارزش آبروی انسان ها از کعبه نیز بالاتر قرار دارد و باید در حفظ و حیثیت و آبروی افراد کوشش کرد.علوی بر حفظ امنیت فیزیکی و روانی در جامعه تاکید کرد و گفت: در جامعه ای که احساس امنیت و شادابی نباشد، برکتی وجود نخواهد داشت بلکه مردم باید انگیزه فعالیت و تلاش در سایه امنیت پایدار همراه با سرور و شادمانی داشته باشند تا به رشد و پیشرفت در همه بخش ها دست یابند. وی ملاک عملکرد وزارت اطلاعات را رضایت الهی و سپردن بار امانت مسئولیت به خادمان واقعی ملت دانست و گفت: رفع اختلافات، اصلاح امور و قرار نگرفتن در مسائل حزبی و جناحی سرلوحه اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.وی اقدامات سلبی و دستگیری را آخرین راهکار در نظام حکومت اسلامی اعلام کرد و گفت: وزارت اطلاعات با تدابیر علمی و هم افزایی مشکلات را با کمترین هزینه رفع می کند تا دلدادگی مردم به نظام حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: باید در برابر کارآفرینان دست ادب به سینه گذاشت و از سرمایه گذاران برای ایجاد تولید در داخل کشور حمایت کرد. علوی پیدا کردن راهکاری جایگزین زندان و حبس برای بدهکاران بانکی را ضروری خواند و گفت: در کنار سلامت اقتصادی باید به صورت مشفقانه و دلسوزانه با متخلفان اقتصادی برخورد کرد.