آرشیو سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۶
ورزش
۱۸

شفر: همه ما می خواهیم برنده باشیم

وینفرد شفر در نشست خبری بازی با ذوب آهن، از انگیزه و آمادگی بالای تیمش برای پیروزی مقابل ذوب آهن و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان حرف زد و از هواداران خواست همچون همیشه بیایند و از آنها در آخرین بازی فصل حمایت کنند. گزیده ای از صحبتهای سرمربی آلمانی استقلال را در زیر می خوانید:

این آخرین بازی فصل ماست. این فرصتی است برای نگاه کردن به گذشته. حدود 8 ماه است که من در استقلال کار می کنم. ما از 31 بازی که انجام دادیم،به طور میانگین 16/2 امتیاز گرفته ایم. از لحاظ پیشرفت در جدول باید بگویم که بهترین بوده ایم. ما مشکلاتی داریم ولی امیدوارم ببریم و به مرحله بعدی برویم. همه بازیکنان می خواهند برنده شوند و به مرحله بعدی بروند. من مطمئنم ورزشگاه پر می شود و هواداران از ما حمایت می کنند. ما بهترین هواداران را در آسیا داریم و امیدوارم با کمک آنها صعود کنیم.

باید با فکرمان بازی کنیم و باهوش عمل کنیم. باید حریف را تحت فشار بگذاریم. امیدوارم بعد از بازی همه تیم و هواداران ما خوشحال باشند و بعد از آن بتوانیم استراحت کنیم چون من هم نیاز به استراحت دارم. من راجع به تیمم و روحیه تیمی مان مطمئن هستم.

موفقیت استقلال تنها موفقیت من نیست و همکارانم هم در آن حاضر هستند. تیم ما بیشتر از 100 درصد وجودش را می گذارد.

هدف همه و کادرفنی ما این است که استقلال را نه فقط در ایران بلکه در آسیا در سطح بالایی قرار دهیم و این زمانی ممکن است که همه در باشگاه در یک مسیر باشند و یک هدف داشته باشند. امیدوارم مشکلات ما در هشت ماه گذشته، سال بعد نباشد چون باعث خستگی می شود.

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و باید مدافعان این تیم را تحت فشار بگذاریم. باید خونسرد باشیم تا گلزنی کنیم.

من این شرایط را در کارلسروهه داشتم. بازی رفت را به والنسیا باختیم. آنها تیم اول اسپانیا بودند. همه بازیکنان ما فقط به برد فکر می کردند. یک مهاجم ما در آن بازی چهار گل زد. بازیکنان ما باید به خودشان باور داشته باشند. تیم ما الان از بهترین تیم هایی است که داشته ام.

از هوادارانمان می خواهم که بیایند. آنها همیشه فوق العاده بوده اند. شرایط ما خوب است و باید تلاش کنیم.