آرشیو سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۶
ورزش
۱۶

احتمال غیبت ژیمناست های ایران در بازی های آسیایی

هادی خناری نژاد در مورد حضورش در بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: احتمال رسیدنم به بازی های آسیایی جاکارتا 50 – 50 است. در اردوها نبودم و کمی هم وزنم بالا رفته است. اکنون درگیر تمرینات بدنسازی هستم. به نظرم شرایط در حال حاضر به گونه ای است که اگر بتوانند باید برای بازی های آسیایی در وسیله دار حلقه جایگزینی برای من انتخاب کنند. البته فدراسیون پیگیر است تا دو سهمیه حال حاضر را به پنج سهمیه تبدیل کند تا ژیمناست ها بتوانند در بازی های آسیایی جاکارتا در مسابقات تیمی هم رقابت کنند.

دارنده مدال طلای جام جهانی ژیمناستیک ادامه داد: همان طور که گفتم اکنون بدنسازی می کنم و وزنه می زنم. باید بتوانم با این تمرینات به شرایط لازم برسم. باید بتوانم در دار حلقه که رشته تخصصی خودم است خوب کار کنم. اگر نتوانم برنامه ها را خوب اجرا کنم، رفتنم به بازی های آسیایی جاکارتا بی فایده است. اکنون دیگر فینالیست شدن برای ما مهم نیست، برای کسب مدال تلاش می کنیم.

دارنده مقام هشتم دار حلقه گوانگژو، گفت: احتمال رفتنم به بازی های آسیایی جاکارتا 50 درصد است. باید با فدراسیون صحبت کنم و ببینم چه شرایطی را ایجاد می کند. اگر در این سه ماه باقی مانده در اردوی تیم ملی ثابت شوم که خیلی بهتر است. اگر بخواهند انتخابی بدهم و دوباره به شرایط تمرین برگردم به هیچ وجه نمی شود.وی در پایان در مورد آسیب خود و طول درمانش، گفت: دو ماهی است درمانم تمام شده و در حال بدنسازی هستم. اگر بخواهم برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده شوم باید از اول خرداد تمرینات تخصصی را آغاز کنم، در غیر این صورت به بازی ها نخواهم رسید.