آرشیو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۹
شهرستان ها
۷

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز: تصویر درستی از وظایف شهرداری در اهواز وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تصویر درستی از وظایف شهرداری در اهواز وجود ندارد و با بروز هر مشکلی انگشت اتهام به سمت این سازمان بلند می شود.

اهواز- خبرنگار کیهان: محمدجعفر فلسفی در جلسه علنی شورای شهر اهواز افزود: جمع آوری وانت بارهای میوه فروش که سد معبر می کنند وظیفه چندین دستگاه از جمله شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی است اما همه شهرداری را در این خصوص مسئول می دانند.

وی با بیان اینکه روزانه چندین درخواست مساعدت مالی به شورا ارائه می شود ادامه داد: واقعیت این است که شهرداری حتی در پرداخت حقوق کارکنان خود با چالش مواجه است.

با تقویت منابع مالی شهرداری و مدیریت صحیح این امکان برای ما فراهم می شود که به مطالبات بحق مردم پاسخ دهیم. امیدواریم این مهم با پیگیری مستمر شهرداری و همکاری مسئولین به زودی اتفاق بیفتد و مردم در آینده نه چندان دور شاهد تغییرات مثبت باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به چالش های مدیریت شهری در اهواز گفت: نبود اسکان موقت برای خانه های آسیب دیده در زمان بروز حوادث از مهم ترین چالش های شهرداری اهواز است که اخیرا مقرر شده است زمینی از سوی مسکن و شهرسازی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا این معضل حل شود.