آرشیو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۰۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

استقرار هیئت بازرسی کل کشور در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، مدیریت پسماند و مترو

هیئت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری ها به منظور بررسی روند اجرایی و رسیدگی به شکایات و اعلامات در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، سازمان مدیریت پسماند شهرداری و شرکت بهره برداری مترو مستقر شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، هیئت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری ها (گروه وزارت کشور و شهرداری ها) تا 22 تیرماه در سازمان مدیریت پسماند شهرداری مستقر خواهد بود. چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می توانند به هیئت بازرسی مستقر به نشانی خیابان شهید رجایی-صالح آباد شرقی مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 55530176 تماس بگیرند.

همچنین هیئت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری ها تا 19 خرداد در سازمان شهرداری ها و دهیاری ها مستقر خواهد بود. چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می توانند به هیئت بازرسی مستقر به نشانی خیابان کارکر شمالی- روبروی پارک لاله مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 63901415 تماس بگیرند.

هیئت بازرسی امور وزارت کشور و شهرداری ها تا دهم تیرماه نیز در شرکت بهره برداری مترو مستقر خواهد بود.

چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می توانند به هیئت بازرسی مستقر به آدرس خیابان انقلاب- تقاطع خیابان حافظ مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 66745941 تماس بگیرند.

ضمنا؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در این زمینه ها است.