آرشیو شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، شماره ۵۱۰۹
ایران
۱۵

تهران صاحب دومین پل گردشگری خود می شود

ظاهرا بعد از پل گردشگری طبیعت، قرار است تهران صاحب یک پل گردشگری دیگر هم بشود؛ پل معلقی که میان دو پارک پردیسان و نهج البلاغه قرار گرفته و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 آن را یکی از نمادهای شهر تهران دانسته و تاکید کرده این پل صرفا یک پل گردشگری و تفریحی است که با تلاش مدیریت منطقه در آینده بسیار نزدیک آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

حیدرنیا درخصوص نحوه عبور از این پل هم اشاره کرده که این پل تنها یک هفته به صورت آزمایشی برای انجام تست های نهایی مربوط به چگونگی خدمات رسانی باز بود و اکنون عبور از روی این پل متوقف شده و تا زمان افتتاح امکان پذیر نخواهد بود.

وی تاکید کرد، این پل به عنوان یک واصل جهت دسترسی از نقطه ای به نقطه دیگر ایجاد نشده، بلکه یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران خواهد بود که تجهیزات متعدد در آن دیده شده و در نوع خود کم نظیر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران با اشاره به کابلی بودن این پل تاکید کرد: پل معلق دارای ظرفیت محدود برای بازدید به صورت همزمان است و تمام مکانیزم ایمنی آن که شامل تجهیزات پیشرفته ای است به صورت الکترونیکی کنترل می شود.

حیدرنیا گفت، اکنون این پل بسته شده تا اقدامات لازم برای افتتاح رسمی و همچنین نحوه بازدید از آن صورت گیرد.