آرشیو سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۱۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* به نمایندگانی که با تصویب کنوانسیون پالرمو امنیت ملی کشور را به حراج گذاشتند باید گفت مگر تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس بهانه را از دست آمریکا گرفت که آقایان در توجیه کار غلط خود عنوان می کنند نباید بهانه دست آمریکا داد.

14420913

* به دستگاه دیپلماسی عرض می کنم، کم با آبروی کشور بازی کنید. وقتی رئیس جمهور فرانسه با صراحت اعلام می کند که نمی تواند شرکت های فرانسوی را مجبور به ماندن در ایران کند چه لزومی دارد که شرکت های آنها در کشورمان بمانند؟! اگر دولت کمی جدی تر با فرانسه مقابله کند، همین فرانسه بدعهد که ما اقتصاد فلج شده اش را نجات دادیم به غلط کردن می افتد!

95900914

* شرکت های اروپایی یکی پس از دیگری در حال خروج از ایران اند در حالی که حضورشان هم با توجه به قراردادهای محرمانه دولت با آنها، خیری برای کشور نداشت. اما مشخص نیست چرا برجامیان درس عبرت نمی گیرند! سعی دارند با جنازه برجام از فروشگاه اروپا خرید کنند در حالی که آنها شاید اجازه دیدن اجناس را به ما بدهند اما بدون اجازه آمریکای مکار، اجازه خرید و خروج کالا را نخواهند داد! دولتمردان بار دیگر فریب غربی های بدعهد را نخورند و با نگاه به توانمندی های داخل کشور و با عمل به اقتصاد مقاومتی بعد از گذشت نزدیک به پنج سال، بیشتر از این کشور را معطل نکنند.

33420917 و 64060912

* از قول بنده به آقای رئیس جمهور بفرمایید با لج بازی ایشان راه به جایی نخواهیم برد این مردم بزرگوار هستند با عذرخواهی دولتمردان دوباره می توان کشور را از این بن بست خارج کرد و دشمنان نظام را ناامید ساخت مشروط به اینکه دولت دست از لجبازی بردارد.

ابوالقاسمی

* بعد از صراحت سخنان امام خامنه ای و راهپیمایی مردم در اولین نمازجمعه ماه مبارک، مبنی بر خروج از برجام، دوره گردی تیم مذاکره کننده و گفت و گو با دشمنان بدعهد اروپایی چه معنا و مفهومی دارد؟ این دیگر چه عزتی است که دولت شعار آن را می دهد؟!

وحیدی-گرمسار

* کجایند کسانی که می گفتند می خواهیم مشت شویم بر دهان دلواپسان؟ کجایند آن هنرپیشه هایی که می گفتند اگر روحانی رای نیاورد از کشور می روم! و نمی خواهم با رای ندادن به روحانی دلار لحظه به لحظه افزایش یابد، پس چرا به دهان خود قفل زده اند؟!

عسگری

* امضای سند به اصطلاح آموزشی 2030 و شروع به اجرای برخی از بندهای آن، مثل حذف کلمه طلاق از شناسنامه زنان مطلقه، طرح سفر زنان بدون نیاز اجازه همسر یا پدر! طرح حجاب اختیاری و... همه از تراوشات مغزی گروهی دشمن دوست نما است که متاسفانه هدفی جز نابودی تمام ارزشهای انسانی، اخلاقی و دینی جامعه ندارند؟!

13040915

* آقای ظریف یقینا می دانند آمریکا و انگلیس خبیث و غربی ها چه بر سر عرفات و گروه سازش فلسطینی آوردند. چند دهه آنها را سر میز مذاکره سرگرم کردند و اهداف و مقاصد خویش را پیش بردند و در وقت مقتضی حتی عرفات را از سر راه برداشتند! ولی کشتار فلسطینی ها همچنان ادامه دارد! حضرات باسواد و دنیا دیده نمی خواهند از وقایع تاریخ همین چند دهه اخیر عبرت بگیرند؟! آیا حتما باید خود ما هم عبرت دیگران شویم؟!

69630913

* ملت ولی نعمت دولتمردان و مجلس است؟ بنابراین مجلس و رئیس جمهور به خاطر وعده های خلاف واقع و دروغ و تصمیمات نادرست و عجولانه و خسارت هایی که به کشور وارد کرده اند باید از ملت عذرخواهی کنند نه اینکه طلبکار باشند.

84950911

* با نظر آقای روحانی مبنی بر «بزرگترین شجاعت، پذیرش اشتباه است» کاملا موافقم و به ایشان توصیه می کنم بزرگ ترین شجاعت در عرصه عزت ملی را رقم بزنند و با پذیرش فاجعه بودن برجام بی دستاورد برای ایران اسلامی از ملت عذرخواهی کند.

12100910

* دستاوردهای دولت محرمانه ها آن چیزی نبود که به مردم وعده داده بود. آیا همین یک دلیل کافی نیست تا اعضای هیئت دولت به اتفاق از مردم شریف ایران عذرخواهی کنند.

02610912

* وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات وظیفه دارد برای تقویت پیام رسان های داخلی کشور کمر همت ببندد و از جمله پهنای باند اینترنتی این شبکه ها را مانند آن ابتدای کار تلگرام تقویت کند.

10260912

* به آن دسته از هم وطنان عزیز که مرتب از مشکلات بیکاری، گرانی، رکود، تورم و پرداخت قطره چکانی طلب کشاورزان، بی اعتنایی به دامداران و... را با کیهان طرح می کنند عرض می کنم وقتی هشت و نیم میلیارد تومان فقط در فروردین ماه 97 تحویل نهاد ریاست جمهوری می شود (تحت عنوان هزینه های اجتناب ناپذیر!)آن هم در فروردینی که 15 روز آن تعطیل بوده است! دیگر من و شماها نباید امیدی به حل مشکلات خود و دیگران داشته باشیم! چرا که به قول سخنگو، پولی نیست!؟!

79770912

پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 3

در پاسخ به درخواست شهروند محترم مندرج در روزنامه کیهان دوم اردیبهشت ماه 97 مبنی بر «تقاضا از شهرداری منطقه 3» به آگاهی می رساند: نصب موانع فیزیکی در سواره رو ممنوع است لیکن مذاکره با پلیس محترم راهور در راستای اعمال قانون و نصب تابلوهای لازم صورت پذیرفته است.»

پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 2

در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان مورخ 1397/2/24 مبنی بر «رها شدن و خشک شدن درختان باغی واقع در نبش خیابان دوم سعادت آباد» به آگاهی می رساند: با توجه به اینکه بارها از سوی افراد ناشناس در گذشته نسبت به قطع و خشکاندن درختان باغ مذکور اقدام شده بود و نظر به اینکه مالکیت باغ فوق مربوط به بنیاد مستضعفان می باشد شهرداری این منطقه راسا با اخذ دستور قضایی نسبت به پاکسازی علف های هرز اقدام نمود تا مشکلی در خصوص آتش سوزی و خشکیده شدن درختان صورت نپذیرد لذا شهرداری ناحیه طی مراجعات مستمر به باغ مذکور در خصوص آبیاری اقدام نمود که با توجه به بسته بودن درب، آبیاری به توسط تانکر و بصورت دستی از روی دیوارهای پیرامونی باغ صورت پذیرفته است، علیهذا با توجه به بارش نزولات آسمانی در طی چندین ماه اخیر نیاز به آبیاری فضای سبز و درختان موجود، از نزولات آسمانی تامین شده و در صورت لزوم شهرداری ناحیه مجددا و راسا نسبت به آبیاری باغ مذکور اقدام خواهد نمود.»

پاسخ روابط عمومی شرکت مخابرات تهران

«در پاسخ به مطلب مندرج در شماره 21898 مورخ 97/2/16 کیهان تحت عنوان «بیمه تکمیلی دانا» به اطلاع می رساند: در پی رفع مشکلات به وجود آمده و با پرداخت سرانه عضویت بیمه تکمیلی، انجام تعهدات از سوی بیمه گر و ارائه خدمات بیمه تکمیلی به همکاران بازنشسته مانند گذشته انجام می شود.»