آرشیو سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۱۲
ورزشی
۹

هروی: ملی پوشان کاراته در هر چهار وزن بازی های آسیایی شانس مدال دارند

شهرام هروی معتقد است، تیم ملی کاراته ایران در هر چهار وزن بازی های آسیایی 2018 جاکارتا صد در صد شانس کسب مدال دارد.

شهرام هروی درباره روند آماده سازی تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های لیگ جهانی ترکیه و مسابقات پیش رو توضیح داد: در حال حاضر چهارمین مرحله اردوهای تیم ملی پیگیری می شود و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است. مسابقات لیگ جهانی کاراته برای کسب امتیاز مهم است و امیدواریم که در این رقابت ها با گرفتن امتیازات لازم، خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به تاثیر مستقیم مسابقات قهرمانی آسیا در رنکینگ المپیکی کاراته کاها، چه نتیجه ای برای تیم ملی ایران پیش بینی می کند؟ توضیح داد: رقابت های قهرمانی آسیا در اردن ضریب شش دارد، به همین دلیل حساب زیادی را بر روی این مسابقات برای کسب امتیاز المپیکی باز کرده ایم که امیدوارم با یک روند خوب به بهترین نتایج برسیم.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان ادامه داد: در مسابقات لیگ جهانی ترکیه حاضر می شویم تا ضمن کسب نتایج قابل قبول، ارزیابی مناسبی را هم از تیم انجام داده و ترکیب اعزامی خود برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را مشخص کنیم.

هروی در مورد شانس مدال کاراته کاهای ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نیز توضیح داد: ما در هر چهار وزن بازی های آسیایی صد در صد شانس مدال داریم و برای این مهم همه ی تلاش خود را به کار می گیریم. و در پاسخ به این سوال که کادرفنی و فدراسیون چند کاراته کا را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می کند؟ اظهار کرد: برای حضور در این رقابت ها حضور شش کاراته کا در اوزان مختلف حتمی است و باید ببینیم چه نفراتی به کمیته تیمی اضافه می شوند.