آرشیو چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۸۷
فرهنگی
۲۲

روی خط خبر

تنظیم سانس های اکران رمضان بر اساس شرایط استان ها

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که استان های مختلف براساس شرایط خود می توانند سانس های اکران افطار تا سحر را تنظیم کنند. به گفته غلامرضا فرجی در گفت و گو با مهر، شورای صنفی نمایش زمان و ساعتی را برای اکران رمضان در نظر نگرفته است، بلکه اعلام کرده است که بلیت سینماها تا افطار نیم بها و بعد از افطار تا سحر بلیت سینماها تمام بها حساب شود.

برگزاری همایش «آسیب شناسی کپی رایت»

همایش «آسیب شناسی کپی رایت و حقوق مالکیت فکری و معنوی» از سوی انجمن صنفی داستان نویسان استان تهران و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریورماه امسال در کاشان برپا خواهد شد.

موزه سینمای ایران موزه برتر کشور شد

یازدهمین آیین انتخاب موزه های برتر عصر دوشنبه 31 اردیبهشت همزمان با هفته بزرگداشت میراث فرهنگی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. وموزه سینمای ایران از میان 70 موزه کشور با شاخص «نگهداری و حفاظت»، عنوان موزه برتر را از آن خود کرد.

ترجمه رمانی از فریبا وفی به زبان اسپانیایی

رمان«پرنده من» نوشته فریبا وفی به زبان اسپانیایی ترجمه و منتشر شد.فریبا وفی نویسنده این اثر این خبر را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

همکاری سینا سرلک و محمدرضا گلزار

سینا سرلک قطعه ای مشترک با محمدرضا گلزار خوانده که از قسمت پنجم به بعد، به عنوان تیتراژ پایانی سریال «ساخت ایران 2» پخش می شود.