آرشیو پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۴
ورزش
۱۷

بعد از جلسه 3 ساعته کارلتو با مدیران ناپولی

آنچلوتی در حوالی ناپل

از حرف ها و کنایه های چند وقت اخیر مدیران ناپولی می شد فهمید که مائوریتسیو ساری تیم نایب قهرمان سری A را ترک می کند.

در حالی که طی همین مدت اسامی زیادی برای جانشینی او مطرح شده بود، اما به نظر می رسد کارلو آنچلوتی بیش از همه شانس هدایت تیم شهر ناپل را دارد.

رسانه های ایتالیایی روز گذشته تصویری را منتشر کردند که آنچلوتی درحال ورود به منزل اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی در شهر رم بود. گفته می شود دور اول مذاکره او با روسای این تیم نزدیک به 3 ساعت به طول انجامیده است.

از قرار معلوم کارلتو در این جلسه با دلورنتیس و کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی باشگاه ناپولی وارد مذاکره شده است و تصویر او در حال ورود به منزل دلورنتیس با وجود تلاشش برای پنهان کردن خود از دید دوربین ها بی فایده بوده است. بنا به گفته منابع، ناپولی قصد دارد با سرمربی سابق بایرن مونیخ قراردادی 3 ساله ببندد که جزئیات این قرارداد امروز یا فردا اعلام می شود. البته مشکل دیگر این روزهای مدیران ناپولی، نامشخص بودن وضعیت ساری است. در این میان برخی گزارش ها حاکی از این است که ناپولی به محض پایان مذاکراتش با آنچلوتی، خبر اخراج ساری را اعلام خواهد کرد. بر اساس گزارش ها، باشگاه ناپولی در قراردادش با ساری بندی دارد که به این باشگاه اجازه می دهد با پرداخت غرامتی 500 هزار یورویی، این قرارداد را فسخ کند.

این در حالیست که ساری برای فسخ قراردادش با این تیم باید 8 میلیون یورو بپردازد.