آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۶
ورزش
۱۸

بازی عصرانه با ژاپن

تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 15:30 امروز آخرین بازی هفته اول لیگ ملت های والیبال را در برابر ژاپن برگزار می کند. دو بازی مقابل فرانسه و استرالیا ما را با فضای فصل جدید آشنا کرد و حالا با تیمی مسابقه می دهیم که آن را کاملا می شناسیم.

شکست 3 بر یک در بازی اول مقابل فرانسه به این دلیل تلخ بود که تیم ما می توانست برنده آن بازی باشد. بازیکنان ما بسیار پراشتباه بازی کردند و تا حدودی از نام و عنوان حریف ترسیدند وگرنه حتی در این بازی هم می توانستند پیروز باشند. ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از شکست 3 بر یک ایران برابر فرانسه گفت: نتوانستیم دریافت خود را تقویت کنیم، ضمن این که حمله اول ما هم قدرت چندانی نداشت و در مجموع نتیجه را به حریف واگذار کردیم. لوران تیلی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه هم گفت: به نظرم آنها برابر ما مانند همیشه سرحال نبودند. ایران هنوز به سطح ایده آل نرسیده است.

این که تیم ملی والیبال در ادامه رقابت ها به حالت همیشگی برگردد یا خیر، پرسشی است که زمان به ما پاسخ خواهد داد. منتظر ادامه بازی ها می مانیم. کاروان تیم ملی والیبال کشورمان فردا از پاریس راهی بوئنوس آیرس می شود تا برای هفته دوم لیگ جهانی آماده شود.