آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۶
ورزش
۱۷

منهای فوتبال

آخر شدیم!

نمایندگان ایران در هشتمین دوره رقابت های ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی جهان در رده آخر قرار گرفتند. در گروه سنی یک و بخش انفرادی میلاد رحمانی با امتیاز 050/16 بین 18 نفر هجدهم شد. در گروه سنی یک و اجرای سه نفره نیز 14 گروه حضور داشتند که میلاد رحمانی، محمدرضا مرادی و طاها شمسی از ایران با امتیاز 150/14 در رده چهاردهم ایستادند. در بخش گروه سنی 2 هم تیم ایران با کسب امتیاز 350/16 میان 33 تیم در رده 32 قرار گرفت. سعید نجفی، محمدرضا نبی پور و امیرحسین صمدی اعضای تیم ملی ایران در این بخش بودند.

احسان حدادی در لیگ الماس نروژ

احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران 17 خردادماه در رقابت های لیگ الماس نروژ رقابت خواهد کرد. این اولین حضور حدادی در لیگ الماس 2018 خواهد بود. نایب قهرمان المپیک لندن این فصل را با رکورد 58/68 آغاز کرده و باید دید در رقابت های لیگ الماس می تواند این رکوردها را تکرار کند یا خیر.

تمدید 2 ساله معنوی نژاد با ورونا

پس از درخشش محمد جواد معنوی نژاد در فصل قبلی لیگ والیبال ایتالیا و کسب عنوان پنجمی سری A به همراه تیم ورونا، این باشگاه ایتالیایی قرار داد معنوی نژاد را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد. بنابراین معنوی نژاد تا سال 2020 در جمع شاگردان نیکولا گربیچ می ماند و برای این تیم باسابقه ایتالیایی توپ خواهد زد.

غیبت کمانداران ایران در جام جهانی

مرحله سوم مسابقات تیروکمان جام جهانی در سال جاری میلادی از 29 خردادماه به میزبانی آمریکا آغاز می شود اما فدراسیون تیروکمان برنامه ای برای حضور در این مرحله از رقابت ها ندارد، این در حالی است که کمانداران ایران در مرحله نخست این مسابقات نیز غایب بودند. این مرحله از رقابت ها فروردین ماه در شانگهای چین برگزار شد.