آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۶
سینمای جهان
۱۰

در جست و جوی یک فیلمنامه قوی

بازگشت پرقدرت «آستین پاورز»

یک «آستین پاورز» تازه در راه است و دوستداران ژانر کمدی می توانند منتظر ادامه ماجراجویی های مامور جاسوس بی دست و پای مورد علاقه شان باشند.

مایک مه یرز، کمدین سرشناس و خالق کاراکتر آستین پاورز، خبر از تولید قسمت جدیدی از مجموعه اکشن و کمدی موفق خود می دهد. در طول 16 سال گذشته که آخرین قسمت این مجموعه فیلم روی پرده سینماها رفت، تماشاگران سینما چشم انتظار اعلام خبر تولید قسمت تازه آستین پاورز بودند. با این حال، مه یرز از مشکلات تولید قسمت دیگری از این فیلم صحبت می کند.

به گفته او: «بالاخره قرار است چهارمین قسمت فیلم وارد مرحله تولید شود. نمی توانم بگویم این اتفاق دقیقا چه زمانی رخ می دهد. اما تمام تلاش من و دوستانم در کمپانی این است که هر چه سریعتر کار ساخت آن را شروع کنیم. این مجموعه فیلم دوستداران زیادی در سطح جهانی دارد و همین موضوع، راه را برای تولید قسمت های بعدی هموار می کند. احتمال ساخت قسمت چهارم خیلی زیاد و قوی است.»

ظاهرا بحث اصلی مه یرز با تهیه کنندگان اصلی فیلم در کمپانی، ارائه یک فیلمنامه جذاب و غیر تکراری است. مدیران کمپانی بر این باور هستند که باید یک فیلمنامه قابل دفاع برای چهارمین قسمت فیلم داشت. اما بازیگر و خالق آستین پاورز به نکته دیگری اشاره می کند: «طی شش سال گذشته سخت درگیر بزرگ کردن سه فرزندم بوده ام و این کار، فرصت زیادی به من نداد تا به کارهای دیگرم برسم. این روزها سرم خلوتتر شده و می توانم وقتم را روی یک پروژه خوب گذاشته و بر آن تمرکز کنم. کار بر روی آستین پاورزها فان خوبی است و همه از تولید آن لذت می بریم. در حال کار روی فیلمنامه ای هستم که می دانم مورد پسند تماشاگران قرار خواهد گرفت.»

کاراکتر آستین پاورز اولین بار در سال 1997 به دیدار تماشاگران سینما آمد. او یک مامور ضدجاسوسی از جنس جیمزباند بود، که اصلا نمی تواند ماموریت هایش را درست انجام داده و به پایان برساند.