آرشیو دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۱۷
ورزش
۱۸

منهای فوتبال

روز نیمکت نشین های والیبال

روز دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال برای بلند قامتان والیبال ایران خوش یمن بود. ایران در این تورنمنت به نخستین برد خود دست پیدا کرد و در سه ست متوالی از سد استرالیا گذشت. این برد با توجه به درخشش نفرات جوان تیم ایران دستاوردی بزرگ برای ایگور کولاکوویچ بود. سرمربی تیم ملی در پایان این بازی گفت: خوشحالم که بازیکنی چون مرتضی شریفی را در اختیار دارم که بسیار جوان است و جزو آینده والیبال ایران به شمار می آید. ضمن این که از بازیکنان با تجربه بخصوص نیمکت نشین های تیم هم تشکر می کنم. قائمی و سال افزون کمک زیادی کردند بخصوص قائمی که انرژی زیادی در تیم تزریق می کند و به بازیکنان جوان می آموزد که چطور باید برای نام تیم ملی کشور خود جنگید.

ملی پوشان رویینگ در اردوی چین

در مسیر بازی های آسیایی جاکارتا تیم ملی رویینگ ایران برای برگزاری یک اردوی آماده سازی با 6 پاروزن راهی چین شد. این اردو در شهر دندونگ برگزار می شود و ملی پوشان زیر نظر لیو چیون مربی چینی تمریناتشان را ادامه خواهند داد. عاقل حبیبیان، خشایار عباس آبادی، مسعود محمدی، مجتبی شجاعی، بهمن نصیری و سیاوش سعیدی ملی پوشان اعزامی به این اردو هستند. محسن شادی در این اردو تیم ملی را همراهی نمی کند و با درخواست خودش در ایران تمریناتش را ادامه می دهد.

هفتمی دختران والیبالیست ایران

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران با پیروزی برابر هند با دو پله صعود نسبت به دوره قبل، درجایگاه هفتم آسیا قرار گرفتند.

تیم ملی دختران والیبالیست ایران در مرحله گروهی این رقابت ها با نیوزلند و استرالیا همگروه بود که با پیروزی برابر نیوزلند و شکست مقابل استرالیا به دور دوم صعود کرد. در مرحله دوم این رقابت ها ایران برابر مالزی به میدان رفت که با پیروزی برابر این تیم در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفت، اما شکست برابر ژاپن مانع صعود دختران ایران به مرحله نیمه نهایی شد. شکست برابر چین تایپه باعث شد که دختران والیبالیست ایران جایگاه پنجمی این رقابت ها را نیز از دست بدهند، اما در آخرین بازی خود هند را شکست دادند و جایگاه هفتم آسیا را از آن خود کردند.